ثبت نام ششمین دوره بیمه تکمیلی شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز شد

⏱زمان مطالعه: 7 دقیقه

بیمه تکمیلی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و شرکت‌های نوپا

تینت، شبکه فناوری و نوآوری ایران با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، استارت‌آپ‏‌ها و شرکت‏‌های نوپا و نوآور ارائه خدمات بیمه تکمیلی را فراهم کرده است. همچنین تینت خبر می‌دهد که به زودی امکان ثبت نام بیمه تکمیلی برای استارتاپ‌ها و فریلنسرها از طریق این شبکه ایجاد خواهد شد.

تینت اعلام کرده است که شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، شرکت‏‌های نوپای عضو تینت می‌توانند از خدمات بیمۀ تکمیلی بهره‌مند شوند. همچنین شتابدهنده‌ها، شرکت‌های عضو پارک‌های فناوری، مجتمع‌های فناوری و مراکز نوآوری و شرکت‌های عضوشان، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و… هم می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

در طرح بیمه تکمیلی تینت چهار سطح خدمات درمان تکمیلی با تعهدات و قیمت‏‌های متفاوت برای انتخاب ارائه شده است و همۀ بیمه‌شدگان اصلی و همسر و فرزندان بدون محدودیت سن و با حق بیمۀ یکسان تحت پوشش قرار می‌گیرند. همچنین کارکنان شرکت‌هایی که بیمه می‌شوند می‌توانند والدین خود را تا سقف سنی ۷۰ سال، بدون افزایش حق بیمه، تحت پوشش خدمات قرار دهند که از این لینک می‌توانید در این طرح شرکت کنید.

بیمه تکمیلی شامل چه چیزهایی می‌شود؟

این قرارداد شامل هزینه‌های بیمارستانی تخصصی و عمومی، زایمان، درمان نازایی، انواع هزینه‌های پاراکلینیکی، دندانپزشکی و سایر هزینه‌های درمانی می‌شود. همچنین نرخ حق بیمه از طریق این طرح در مقایسه با سایر بیمه‌های درمان تکمیلی و طرح‌‏های مشابه به میزان قابل توجهی پایین‌‏تر و ارزان‏‌تر است. همچنین بیمه تکمیلی تینت، مشکل محدودیت 50 نفر پرسنل برای شرکت‌های طرف قرارداد را ندارد.

تینت برای اجرای طرح بیمه تکمیلی سال 99 شرایط متفاوتی چون افزایش چشمگیر هزینه‌های درمان سال 98 و به تبع آن سال 99 را در نظر گرفته و از همین رو طرح‌های جاری را با سقف خدمات و تعهدات بیشتری اجرا کرده است. در جدول تعهدات طرح‌های امسال به نسبت سال گذشته و در ردیف مربوط به تعهدات پاراکلینیکی، مواردی چون شستشوی گوش، سنجش تراکم استخوان، فوندوسکوپی، ماموپلاستی، توپوگرافی، تست مغز (ETC) ، در تعهدات مربوط به جراحی‌های سرپایی درآوردن میخچه، برداشتن زگیل و خال، اوزون ‌تراپی، در تعهدات مربوط به خدمات آزمایشگاه هزینه‌های گفتار درمانی و رفتار درمانی ودر تعهدات دندانپزشکی ایمپلنت، ارتودنسی، دندان مصنوعی و هزینه‌های مربوط به دارو… اضافه شده است .

مقایسه طرح‌های سال 99 با سال‌های گذشته

تینت اعلام کرده است که این طرح با سقف تعهدات بیشتر برای اولین بار ارائه شده است؛

به عنوان مثال: تعهدات بیمه برای هزینه‌های بیمارستانی و جراحی‌های مهم، در دو سرفصل 50 و 100 و در مجموع
150 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. برای هزینه‌های زایمان و ناباروری و ناهنجاری‌های جنین جمعاً 16 میلیون و 500 تومان، هزینه‌های پاراکلینیکی، جراحی‌های سرپایی 8 میلیون و 500 تومان، برای آزمایش 3 میلیون و 500 تومان سقف تعهدات درنظر گرفته شده و کلیه هزینه‌های مربوط به دندانپزشکی 2 میلیون و 500 هزار تومان است. هزینه‌های ویزیت و دارو 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

طرح الف (در مقایسه با طرح الف ۱۳۹۸)

  • تعهدات بیمه برای هزینه‌های بیمارستانی و جراحی‌های مهم جمعا 30 میلیون تومان
  • در موارد مربوط به هزینه‌های دندانپزشکی 1 میلیون تومان
  • هزینه‌های مربوط به آمبولانا شهری و بین شهری جمعاً از 450 هزار تومان به 2 میلیون و 500 هزار تومان
  • هزینه‌های مربوط به ویزیت پزشک و خدمات اور انا 1 میلیون تومان
  • هزینه خدمات آزمایشگاهی 1 میلیون و 500 هزار تومان
  • هزینه‌های مربوط به عیور انکساری چشم 1 میلیون تومان
  • هزینه جراحی‌های مجاز سرپایی 500 هزار تومان
  • هزینه‌های پاراکلینیکی 1 و 2 هر کدام 500 هزار تومان
    همچنین در تعهدات مربوط به پاراکلینیکی مواردی چون شستشوی گوش، سنجش تراکم استخوان، فوندوسکوپی،
    ماموپلاستی، توپوگرافی، تست مغز (ETC) و در تعهدات مربوط به جراحی‌های سرپایی درآوردن میخچه،
    برداشتن زگیل و خال، اوزون تراپی و در تعهدات مربوط به خدمات آزمایشگاه هزینه‌های گفتار درمانی و رفتار
    درمانی اضافه شده است.

طرح ب (در مقایسه با طرح ب ۱۳۹۸ )

  • تعهدات بیمه برای هزینه‌های بیمارستانی و جراحی‌های مهم جمعا 12 میلیون تومان
  • در موارد مربوط به هزینه‌های دندانپزشکی 400 هزار تومان
  • هزینه‌های مربوط به آمبولانا شهری و بین شهری جمعاً به 2 میلیون و 500 هزار تومان
  • هزینه‌های مربوط به ویزیت پزشک و خدمات اور انا 500 هزار تومان
  • هزینه خدمات آزمایشگاهی 500 هزار تومان
    همچنین در تعهدات مربوط به پاراکلینیکی مواردی چون شستشوی گوش، سنجش تراکم استخوان، فوندوسکوپی،
    ماموپلاستی، توپوگرافی، تست مغز (ETC) و در تعهدات مربوط به جراحی‌های سرپایی درآوردن میخچه،
    برداشتن زگیل و خال، اوزون تراپی و در تعهدات مربوط به خدمات آزمایشگاه هزینه های گفتار درمانی و رفتار
    درمانی اضافه شده است.

 چرا باید از بیمه تکمیلی تینت استفاده کنیم؟

از ویژگی‌ها و مزیت‌های دیگر این طرح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارائه خدمات بیمه‌ای در شعبه‌های سراسر کشور
  2. ارائه خدمات آنلاین توسط مراکز درمانی طرف قرارداد سراسر کشور
  3. پرداخت هزینه ناهنجاری‌های جنین
  4. پرداخت هزینه‌های مربوط به دندانپزشکی
  5. پرداخت هزینه‌های نازایی و ناباروری
  6. پرداخت هزینه‌های ویزیت و آزمایش
  7. ارائه خدمات بیمه درمان به کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و خلاق سراسر کشور
  8. گستردگی پوشش‌ها و پرداخت حق بیمه کم
  9. نداشتن محدودیت ۵۰ نفر پرسنل برای شرکت‌های طرف قرارداد
  10. امکان بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان شرکت‌های کوچک و‌ متوسط
  11. ارائه سه طرح مختلف بیمه عمر و حوادث کارکنان
  12. بهره‌‎مندی شرکت‌های عضو قرارداد بیمه درمان تکمیلی از تخفیف‌های سایر رشته‌های بیمه‌ای
  13. حداقل حق بیمه عمر و ‌حوادث ماهانه ۶۷،۵۸۰ ریال
خلاصه اخبار حوزه بازاریابی دیجیتال در هفته گذشته (10-16 خرداد)

علاقمندان می‌توانند برای استفاده از خدمات بیمه تا تاریخ ۱۳۹۹/۷/۱۵ اقدام کنند و گفتنی است که تاریخ شروع پوشش خدمات بیمه تکمیلی ازتاریخ ۱۳۹۹/۷/۱ است.

برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و ثبت نام این طرح می‌توانید به سایت تینت به آدرس tinet.ir یا این لینک مراجعه کنید یا با شمارۀ 76250036-021 تماس بگیرید.

چگونه در سایت تینت ثبت نام کنیم؟

برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی، کاربر می‌بایست:

۱. از طریق کلیک بر روی لینک ثبت نام در صفحه اصلی سایت شـبکه فناوری و نوآوری ایران وارد سامانه ثبت نام بیمه شود.
۲. درصورتی که شرکت عضو شـبکه فناوری و نوآوری ایران نشده است، می‌تواند از طریق گزینه عضویت مراحل ثبت‌نام را انجام بدهد.
۳. پس از ورود به سامانه و انتخاب گزینه ثبت‌نام از منوی اصلی، قراردادی که شرکت می‌تواند در آن ثبت نام کند نمایش داده می‌شود.

در صورتی که شرکت شما جزو شرکت‌‌های مشمول طرح است ولی قراردادی ندیده‌اید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

 

۴. با کلیک روی دکمه شروع ثبت‌نام، توضیحات مربوط به ثبت‌نام و قرارداد نمایش داده می‌شود. لازم است کاربر ضمن مطالعۀ توضیحات، نیازمندی‌های لازم برای ثبت‌نام را تهیه کند،

این نیازمندی‌ها شامل این موارد است:

  • دانلود و تکمیل نمونه نامه درخواست استفاده از خدمات بیمه تکمیلی در سربرگ شرکت
  • لیست بیمه تامین اجتماعی شرکت که نام بیمه‌شدگان اصلی باید در آن ثبت شده باشد.
  • داشتن کارت ملی، تاریخ تولد، نام، نام‌خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، جنسیت، وضعیت تاهل، وضعیت استخدام (قراردادی، رسمی، پیمانی، بازنشسته)، شماره همراه و شماره شبا
  • برای فرزندان مونث بالای 18 سال به شرط عدم اشتغال به کار و ازدواج، تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه فرزند باید در مراحل ثبت نام بارگذاری شود.
  • فرزندان ذکور تحت تکفل تا 22 سال، به شرط عدم اشتغال به کار و ازدواج، می‌توانند ثبت‌نام شوند. (در مورد دانشجویان با ارایه گواهی اشتغال به تحصیل حداکثر تا سن 25 سال تمام و در مورد دانشجویان مقطع دکترا حداکثر تا سن 26 سال تمام تحت پوشش هستند و نیاز است در مراحل ثبت نام گواهی اشتغال به تحصیل بارگذاری شود)
  • شرکت می‌تواند کلیه کارکنان بازنشسته تمام‌وقت خود را صرفاً در ابتدای قرارداد به همراه همه افراد خانواده تحت تکفل (همسر و فرزندان) بیمه کند و نیاز است در زمان ثبت نام تصویر قرارداد کاری تمام‌وقت یکساله به همراه تصویر صفحه اول دفترچه بیمه‌گر پایه بارگذاری شود.

۵. پس از مطالعه موارد فوق روی دکمه ادامه کلیک کنید، در این مرحله قوانین بیمه برای ثبت‌نام نمایش داده می‌شود، پس از مطالعه قوانین و درصورت قبول شرایط، روی گزینه «با قوانین موافق هستم، انتخاب طرح» کلیک کنید.

۶. پس از تایید قوانین، سه طرح بیمه درمان تکمیلی با سطح تعهدات متفاوت و سه طرح بیمه عمر و حوادث نمایش داده می‌شود، که لازم است شرکت یک طرح بیمه درمان تکمیلی را به همراه طرح بیمه عمر و حوادث انتخاب کند و روی ادامه کلیک کند.

۷. در این قسمت اطلاعات موردنیاز شرکت را وارد کنید و مدارک موردنیاز شامل نامه درخواست استفاده از خدمات بیمه تکمیلی و لیست بیمه شرکت را آپلود کنید و سپس روی ادامه کلیک کنید.

۸. در مرحله بعد نیاز است اطلاعات رابط شرکت برای تعامل با بیمه شامل کدملی، نام و نام خانوادگی، شماره همراه و پست الکترونیک وارد شده و بر روی ادامه کلیک شود.

۹. ورود اطلاعات: در این مرحله کاربر باید اطلاعات متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی را به همراه اعضای خانواده وارد کند.

  • برای ورود اطلاعات نفرات اصلی (یا همان کارمندان شرکت) روی گزینه «افزودن کارمند جدید» در بالای صفحه کلیک کنید و کدملی و سال تولد فرد را وارد کنید.
  • در صورت صحت اطلاعات واردشده، مشخصات متقاضی نمایش داده می‌شود، اطلاعات تکمیلی موردنیاز را تکمیل کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. در صورت نبود ارتباط با سامانه ثبت احوال نیاز است اطلاعات فرد به صورت دقیق و منطبق با اطلاعات شناسنامه و کارت ملی وارد شود.
  • در هنگام ثبت شماره شبا و شماره همراه بیمه شده اصلی دقت لازم صورت پذیرد که شماره متعلق به همان بیمه شده  باشد.


پس از ورود اطلاعات هر فرد و در انتهای ردیف متعلق به فرد در جدول اسامی، با کلیک بر روی دکمه «تحت تکفل» اطلاعات مربوط به اعضای خانواده هر فرد را وارد کنید.

در صورت ثبت اطلاعات خاص که نیازمند ارایه مدارک است (مانند ثبت اطلاعات دختر با سن بیشتر از ۱۸ سال)، سامانه پیام لازم برای بارگذاری مدارک را ارسال می‌کند. باید سند درخواستی اسکن و بارگذاری شود.

پس از ورود اطلاعات و تایید راهبر شبکه گزینه پرداخت فعال می‌شود و کاربران می توانند از تاریخ  10 اردیبهشت  برای پرداخت به سامانه مراجعه کنند.

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید