پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

قابلیت‌های جدید اینستاگرام؛ از تگ محصولات تا احترام به محتوای اورجینال

زهرا محبی زهرا محبی
4 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قابلیت‌های جدید اینستاگرام؛ از تگ محصولات تا احترام به محتوای اورجینال
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام برای عقب نماندن از قافله همیشه به فکر یک آپدیت و قابلیت جدید است و توییت‌های جدید آدام موسری، مدیرعامل فعلی اینستاگرام هم این را تایید می‌کند. موسری در هفته جاری یک توییت را در صفحه خود منتشر کرد که در آن به بررسی و اعلام سه قابلیت جدید و احتمالی برنامه پرداخت. تاکید اصلی او بر روی اهمیت تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام بود و اضافه شدن این ویژگی‌ها را هم در راستای ایجاد اعتبار بیشتر برای کار و محتوای آن‌ها دانست.

این قابلیت‌های مذکور در ویدیوی توییتری موسری، شامل 3 مورد هستند:

تگ محصولات

موسری با اشاره به اینکه تا پیش از این، قابلیت تگ کردن «محصول» برای برخی پیج‌ها ممکن بود، اعلام کرد که هم‌اکنون این قابلیت در دسترس همه کاربران اینستاگرامی است.

اینستاگرام

هم‌اکنون همه افراد با هر میزان از فالوور یا هر نوع پیج، می‌توانند محصول یا فروشگاهی که دوست دارند را روی پست‌های خود تگ کنند.

تگ‌های پیشرفته برای افراد

تگ کردن افراد روی پست‌های اینستاگرمی قابلیتی است که مدت زمان بسیار طولانی در دسترس کاربران بوده است؛ اما تگ پیشرفته، فقط اشاره‌ای ساده به نام کاربری شما نیست. هم‌اکنون شما می‌توانید یک کتگوری یا دسته فعالیت برای خود انتخاب کنید تا به هنگام تگ شدن، به فعالیت و تخصص شما هم که احتمالا در ساخت پست و محتوای پست‌شده استفاده شده است اشاره شود.

قابلیت‌های جدید اینستاگرام؛ از تگ محصولات تا احترام به محتوای اورجینال 1

این قابلیت هم در راستای دادن اعتبار بیشتر به تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام است که به گفته موسری، بسیار برای آینده اینستاگرام مهم هستند.

بخوانید  8 قابلیت‌ جدید اینستاگرام؛ از استیکر یادآوری تا پاسخ دادن به پیام‌ها از فید اصلی

سیستمی جدید برای رتبه‌بندی محتوا

به گفته موسری، نوعی سیستم جدید برای رنکینگ و رتبه‌بندی محتوای تولیدشده در اینستاگرام در راه است که به طور خاص، روی محتوای اورجینال -محتوایی که کپی یا بازنشر کار دیگران نیست- تولید می‌کند. وی به این مسئله اشاره کرد که این نوع پست‌های اورجینال باید بیشتر اهمیت داشته باشند تا اعتبار کار تولیدکننده محتوا حفظ شود. البته طبق گفته مدیرعامل اینستاگرام، توسعه‌دهندگان در حال کار کردن روی این سیستم هستند و هنوز مشخص نیست این رتبه‌بندی چگونه انجام شود.

برای خواندن اخبار شبکه‌های اجتماعی رسانه دی‌ام برد را دنبال کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک