پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام تبلیغات نمایش-اجباری را اضافه می‌کند

مهسا بهادری مهسا بهادری
16 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینستاگرام تبلیغات نمایش-اجباری را اضافه می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اینستاگرام اعلام کرده که در حال آزمایش یک قابلیت جدید تبلیغاتی است که نمی‌توان آن‌ها را اسکیپ یا رد کرد و در صورت اجرایی شدن، کاربران برای استفاده از اینستاگرام باید تبلیغات را تا انتها مشاهده کنند.

به گزارش searchengineland، این قابلیت در سازوکاری مشابه یوتیوب، تبلیغات را در بین محتواهای موجود در پلتفرم به نمایش می‌گذارد و کاربر باید برای ادامه استفاده از اینستاگرام چند ثانیه از تبلیغات را مشاهده کند. این وقفه‌های تبلیغاتی جدید با یک شمارش زمانی همراه هستند که در طول آن کاربر دیگر قادر به تماشای سایر محتواها و در واقع اسکرول کردن نیست.

سخنگوی متا اعلام کرد: «ما در حال آزمایش حالت‌هایی هستیم که ارزشی را برای تبلیغ کنندگان به همراه داشته باشند. اگر این آزمایش به تغییرات رسمی منتهی شود در حین آزمون و خطا به‌روز‌رسانی‌هایی ارائه می‌کنیم.»

در توضیح این ویژگی آمده: «Ad breaks راه جدیدی برای مشاهده تبلیغات در اینستاگرام است و امکان دارد کاربران گاهی در میان اسکرول کردن یک تبلیغ تماشا کنند.» این ویژگی برای تعداد کمی از کاربران اجرا شده و هنوز برای افراد دیگر به نمایش در نیامده است.

قابلیت جدید Ad breaks را اولین‌بار دن لوی، یکی از کاربران اینستاگرام مشاهده و اسکرین‌شاتی از آن را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد. او گفت که اپلیکشین در هنگام نمایش تبلیغات به او اجازه نداده تا محتوای دیگری را تماشا کند.

اینستاگرام تبلیغات نمایش-اجباری را اضافه می‌کند 1

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اشاره