پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام به زودی امکان Repost را اضافه می‌کند

رعنا نکاحی رعنا نکاحی
24 خرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینستاگرام به زودی امکان Repost را اضافه می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

متا در تلاش برای اضافه کردن امکان Repost پست‌ها در قسمت Feed است.
این فیچر مشابه فیچر فعلی Add to story عمل می‌کند که درحال حاضر به کاربران امکان به اشتراک گزاری پست‌ در استوری را می‌دهد.
اینستاگرام به زودی این فیچر را روی کاربران منتخب خود شروع می‌کند.

این فیچر اولین بار توسط مشاور رسانه‌های اجتماعی مت ناوارا مشاهده شد که یک اسکرین شات را منتشر کرد که امکان Repost را به نمایش می‌گذارد.با توجه به اسکرین‌شات، تب Repost در پروفایل کاربران در کنار پست‌ها نشان داده می‌شود.

اینستاگرام به زودی امکان Repost را اضافه می‌کند 1

در حال حاضر راه مستقیمی برای Repost در اینستاگرام وجود ندارد، اما کاربرانی که می‌خواهند پست‌ها را دوباره به اشتراک بگذارند، گاهی اوقات از برنامه‌های شخص ثالث برای این کار استفاده می‌کنند.
مفهوم ارسال مجدد در رسانه‌های اجتماعی احتمالاً از ویژگی Retweet توییتر سرچشمه گرفته است که از آن زمان توسط سایر سیستم عامل‌ها پذیرفته شده است. برنامه‌های اینستاگرام برای توسعه فیچر ارسال مجدد در حالی در حال آزمایش است که TikTok نسخه این فیچر خود را با الهام از ریتوییت توییتر با افزودن دکمه جدید «Repost» آزمایش می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوها را در پلتفرم با به اشتراک گذاشتن آنها با فالوورهای خود تقویت کنند. اما برخلاف ریتوییت توییتر، ویدیوهای بازنشر شده در TikTok در نمایه TikTok شما نمایش داده نمی‌شوند، زیرا فقط به فیدهای For You دوستان شما ارسال می‌شوند.

اینستاگرام به زودی امکان Repost را اضافه می‌کند 2

در مورد اینستاگرام، طبق تصویری که ناوارا به اشتراک گذاشته است، پست‌های Repost شده در Feed فالوورهای شما ظاهر می‌شوند و همچنین بر روی پروفایل شما نیز نمایش داده می‌شوند.

بخوانید  ابزار ویدیو مارکتینگ اسموتی، ۲ ساله شد

به نظر می رسد که اینستاگرام حداقل چند ماه است که روی Repost کار می‌کند، زیرا محقق اپلیکیشن الساندرو پالوزی در ماه می این ویژگی را در حال توسعه مشاهده کرد. با توجه به اسکرین‌شات‌های به اشتراک گذاشته شده توسط Paluzzi، کاربران می‌توانند گزینه Repost را در منوی Share پیدا کنند. اسکرین شات‌ها همچنین نشان می‌دهد که کاربران این گزینه را خواهند داشت که افکار خود را هنگام اشتراک گذاری مجدد یک پست به صورت نوشته مانند Quote در توییتر اضافه کنند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
رعنا نکاحی
رعنا نکاحی
نظرات

اسمارتک