پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام قابلیت نظرسنجی در کامنت پست را برای همه فعال می‌کند

رویا عزیزی رویا عزیزی
1 آبان 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینستاگرام قابلیت نظرسنجی در کامنت پست را برای همه فعال می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که تا امروز قابلیت نظرسنجی در قسمت نظرات پست‌های اینستاگرام برای برخی از کاربران فعال بود، مارک زاکر خبر داد که به‌زودی این قابلیت برای همه فعال خواهد شد.

اینستاگرام در اقدامی جدید، قابلیت نظرسنجی را برای قسمت نظرات پست و ریل‌های برخی از کاربران منتخب فعال کرده است. این قابلیت در شش ماه گذشته، برای ویدیوهای که در قالب ریل منتشر می‌شود و پست معمولی برخی کابران، فعال شده بود.

اینستاگرام قابلیت نظرسنجی در کامنت پست را برای همه فعال می‌کند 1

استفاده از این قابلیت در پیج دیجی‌پی

آدام موساری، رییس اینستاگرام اعلام کرده است که این قابلیت تا امروز برای برخی از کابران فعال شده است؛ در حالی که مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار شرکت متا (فیسبوک سابق)، خبر داده است که این قابلیت به‌زودی برای همه کاربران فعال خواهد شد.

مارک زاکربرگ

نظرسنجی، فرصت طلایی برای تعامل گسترده

نظرسنجی یکی از قابلیت‌های محبوب در اینستاگرام است که کاربران به‌آسانی با صفحات تعامل کنند. این افزونه مشابه آن‌چه تا امروز صرفا برای استوری‌ها فعال بود، برای نظرات پست‌ها نیز فعال خواهد شد. بر اساس اسکرین‌شاتی که آدام موساری، رییس اینستاگرام منتشر کرده است، کاربران می‌توانند تعداد کسانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند را مشاهده کنند. تا امروز مشخص نشده است که نظرسنجی‌ها تا چه بازه زمانی برای نظردادن کاربران فعال خواهند بود.

قابلیت نظرسنجی فرصتی برای صاحبان کسب‌وکار و برندها است که نرخ تعامل صفحات خود را بالا ببرند و نیز از نظرات و دیدگاه مخاطبان خود با خبر شوند. یکی از نکاتی که نظرسنجی را پر اهمیت می‌کند، سادگی تعامل آن است؛ ممکن است درصد کمتری از کاربران برای کامنت‌ گذاشتن یا ریپلای زدن رغبت داشته باشند، اما سادگی نظرسنجی‌ها باعث می‌شود استقبال از آن بیشتر باشد.

قابلیت نظرسنجی

به اشتراک بگذارید:
رویا عزیزی
رویا عزیزی
خبرنگارم و کلمه‌ها راه را نشانم می‌دهند.
نظرات

مبلمان اداری شاریس
مبلمان اداری شاریس

ممنونم بابت مقاله مفیدتون در این مورد خبری نداشتم تشکر!

پلاتین