اینستاگرام اعلام کرد که ریلزهای «بیش از ۹۰ ثانیه» به عملکرد پیج آسیب میزند
اینستاگرام به تازگی اعلام کرده که اگر فرد محتوایی را منتشر کند که خودش آن را تولید نکرده و کپی باشد یا محتوایی را پست و استوری کند که کیفیت پایینی دارد و دارای واتر مارک سایر برنامههاست یا ریلزهایی بسازد که طولانیتر از ۹۰ ثانیه است، دسترسی کاربران برای تماشای آن محتوا را دچار مشکل میکند.
به گزارش social media today، طبق گفته تیم محتوای اینستاگرام، انتشار ریلز طولانیتر از ۹۰ ثانیه میتواند به دسترسی شما آسیب برساند. کارمندان IG این ماجرا را در رویداد سازنده نیویورک به اشتراک گذاشتند. در این رویداد آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام به سوالات مختلفی در مورد پلتفرم، الگوریتم و موارد دیگر پاسخ داد.
همچنین موسری و تیم IG یک اسلاید ویژه را به نمایش درآوردند که نشان میداد ریلزهایی طولانی یعنی آنهایی که بیش از ۹۰ ثانیه طول میکشند، میتوانند به توزیع محتوای تولیدشده و عملکرد صفحه کاربر آسیب بزنند.
آنها در توضیح دقیقتر اعلام کردند که اگرچه اینستاگرام در حال آزمایش بارگذاری ریلزهای ۳ و ۱۰ دقیقهای است، اما حداکثر مدت زمان تولیدمحتوا برای بارگذاری ریلزهای ایجاد شده در برنامه ۹۰ ثانیه است.