پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام استیکر جدید “Notify” را اضافه کرد

مهسا طاهری مهسا طاهری
19 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینستاگرام استیکر جدید “Notify” را اضافه کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به تازگی اینستاگرام با اضافه کردن یک استیکر جدید به نام “Notify”، روش جدیدی برای مطلع کردن مخاطبین تولیدکنندگان محتوا، فراهم کرده است.

این استیکر، که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، به دنبال‌کنندگان شما اجازه می‌دهد که با کلیک بر روی آن، با توجه به علایق خود، امکان فعال کردن نوتیفیکیشن برای پست‌، استوری، ریلز‌ و ویدیو‌ها‌ی شما را داشته باشند.

notify استیکر

notify استیکر

با توجه به نظرات آقای موسوری، مدیر اینستاگرام، این روش به عنوان یک راهکار موثر برای افزایش تعامل بین شما و مخاطبانتان شناخته می‌شود. این استراتژی به خوبی برای مواقعی مناسب است که الگوریتم‌های اینستاگرام نتوانسته‌اند محتوای شما را به مخاطبانتان نشان دهند. به نقل از ادام موسوری، دلایل مسلمی برای این امر وجود دارد: اولاً، بسیاری از فالوورهای شما در آن روز اپلیکیشن خود را باز نمی‌کنند؛ و دوماً، محتواهای بیشتری برای آنها در اپلیکیشن وجود دارد و آنها به اندازه کافی اسکرول نمی‌کنند تا به پست‌های شما برخورد کنند. بنابراین، با توجه به اینکه همهٔ فالوورهای شما با استفاده از الگوریتم‌های اینستاگرام امکان مشاهده‌ی تمامی مطالب و محتوایی که به اشتراک می‌گذارید را ندارند، استفاده از این استیکر به شما کمک می‌کند تا ارتباط مناسبی با مخاطبان هدف خود داشته باشید. در واقع، این یک راه برای ترغیب طرفداران شما به ترجیح دادن محتوای شما و افزایش دسترسی کاربر به آن می‌باشد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا طاهری
مهسا طاهری
نویسنده محتوا با 13 سال سابقه تدریس، عاشق چالش‌ و پیشرفت هستم. همیشه به دنبال یادگیری و به‌روز شدن در زمینه‌های مختلف برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌هایم هستم. از تجربه‌های تدریسم، ارزش آموزش و افزودن ارزش به زندگی دیگران را درک کرده‌ام. علاقه دارم تا با توانمندی در نوشتن، دانش و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از این راه به موفقیت و تغییر مثبت در زندگی افراد کمک کنم.
نظرات

اسمارتک