پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام امکان زمان‌بندی کردن لایوها را به برنامه اضافه کرد

زهرا محبی زهرا محبی
22 مهر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
اینستاگرام امکان زمان‌بندی کردن لایوها را به برنامه اضافه کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اینستاگرام به بخش لایوهای برنامه گزینه‌ جدیدی اضافه کرده است. هم‌اکنون کاربران اینستاگرامی می‌توانند با گزینه Scheduling لایوهای آتی پیج خود را از پیش برنامه‌ریزی و اعلام کنند. این گزینه که تا پیش از این کاربرد گسترده و مفید آن را در اپ کلاب‌هاوس دیده‌ایم می‌تواند نظم خوبی به برنامه برندها و افزایش آگاهی مخاطب از این برنامه‌ها بدهد.

به گفته اینستاگرام، با این گزینه جدید امکان آن را دارید که برنامه‌ریزی و جزئیات لایوهای آینده خود را در یک پست فید از 90 روز قبل‌تر اعلام کنید. این اطلاعات شامل زمان و تاریخ برگزاری لایو، افراد مهمان و موضوع (Description) لایو خواهد بود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پس از وارد شدن به استوری صفحه خود و کلیک روی Live، گزینه Schedule را می‌بینید. با کلیک روی این گزینه، به صفحه اطلاعات لایو منتقل می‌شوید و پس از ثبت جزئیات مذکور، می‌توانید زمان‌بندی و اعلامیه را در قالب یک پست منتشر کنید. فالوورهای شما به محض دیدن پست می‌توانند روی تاریخ درج‌شده در سمت چپ قسمت پایین پست، یادآوری لایو را برای خود فعال کنند.

همین حالا با آپدیت اینستاگرام امکان استفاده از این قابلیت را پیدا خواهید کرد.

لایو اینستاگرام

بخوانید  چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟ راه‌کارهای ورود به اکسپلور در اینستاگرام

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک