
اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام «Blend» برای اشتراکگذاری Reels راهاندازی کرد


اینستاگرام پس از بیش از یک سال آزمایش، به طور رسمی از قابلیت جدیدی به نام «Blend» برای بخش Reels رونمایی کرده است. با این ویژگی، کاربران میتوانند فیدی مشترک از ویدیوهای پیشنهادی با دوستان خود ایجاد کنند. در این قابلیت، ویدیوها بر اساس علاقه و تعاملات هر فرد انتخاب شده و به صورت یک فید مشترک نمایش داده میشود.
به گزارش دیام برد، پس از بیش از یک سال آزمایش، اینستاگرام به طور رسمی قابلیت جدیدی با عنوان «Blend» را برای بخش Reels معرفی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه میدهد تا یک فید مشترک از ویدیوهای پیشنهادی را با یک دوست یا در یک چت گروهی ایجاد و مشاهده کنند.
همانطور که در تصاویر مشخص است، کاربران اکنون میتوانند فیدی به نام «Blend» ایجاد کنند که بهصورت دعوتنامه از طریق پیام دایرکت ارسال میشود.
در این فید، ویدیوهایی (Reelsهایی) نمایش داده میشود که بر اساس سلیقه، علاقه و فعالیت شما و آن شخص یا هر یک از اعضای چت، انتخاب شدهاند. یعنی سیستم بررسی میکند که هر کدام از شما چه نوع ویدیوهایی را بیشتر میبینید یا با آنها تعامل دارید، بعد یک مجموعه مشترک از آنها میسازد و در قالب یک فید به شما نشان میدهد.
در گذشته کاربران Reelsها را بهصورت دستی برای یکدیگر ارسال میکردند، اما اکنون با استفاده از Blend میتوانند تمام ویدیوهای پیشنهادی را در یک فید مشترک مشاهده کنند.
هدف این قابلیت، ایجاد فضایی برای تعامل بیشتر میان دوستان است، بهطوریکه هر فرد بتواند در هر زمان وارد فید مشترک شود، و ویدیوهای پیشنهادی را مشاهده کند. در نتیجه، امکان گفتوگو یا ثبت واکنش نسبت به آنها نیز فراهم میشود.
زمانی که یکی از اعضا نظری ثبت کند یا واکنشی به یک Reel نشان دهد، پیامی در چت ظاهر میشود و این موضوع میتواند باعث ادامهی گفتوگو شود.
مطالب پیشنهادی
