پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام قابلیت جدید «اضافه کردن مدیر» را به لایوها اضافه کرد

زهرا محبی زهرا محبی
23 اسفند 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
اینستاگرام قابلیت جدید «اضافه کردن مدیر» را به لایوها اضافه کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اینستاگرام در پی تغییرات و آپدیت‌های گسترده‌ای که در دو سال اخیر داشته است، حالا هم به سراغ آزمایش کردن یک قابلیت جدید دیگر می‌رود. این قابلیت، برای بستر لایو استریم اینستاگرام است. اینستاگرام می‌خواهد با قابلیت «اضافه کردن مدیر»، کنترل، نظارت و سالم نگه داشتن فضای لایو را برای افرادی که لایو می‌گذارند ممکن‌تر کند. اینستاگرام در چند ماه گذشته در حال کار کردن روی این قابلیت بوده است و حالا قرار است آن را در دسترس کاربران قرار دهد.

اینستاگرام

این قابلیت، یک قابلیت مدیریتی محسوب می‌شود و به صاحب لایو اجازه می‌دهد که با کلیک بر روی سه نقطه در نوار کامنت، برای لایو خود یک مدیر یه به عبارتی، ناظر انتخاب کند. پس از کلیک روی سه نقطه، فرد می‌تواند از کاربران پیشنهادی مدیر خود را انتخاب کند یا اینکه با سرچ در سرچ‌بار، یکی از افرادی که فالو می‌کند را به عنوان ناظر لایو برگزیند. مدیر انتخاب‌شده بر روی لایو نظارت می‌کند و اقداماتی همچون گزارش دادن نظرات نامناسب، حذف یک شرکت‌کننده از لایو و غیرفعال کردن امکان نظردهی برای یک شرکت‌کننده خاص برای او ممکن است.

بخوانید  اینستاگرام قابلیت ارسال مجدد پست‌ها (Repost) را آزمایش می‌کند
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک