
پنلهای مارکتینگ اینوتکس ۲۰۲۵ با موضوع بازاریابی و برندینگ

فهرست مطلب
در سومین روز برگزاری نمایش اینوتکس، دو پنل با موضوع بازاریابی و برندینگ برگزار خواهند شد و مدیران برجسته بازاریابی ایران به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
به گزارش دیام برد، نمایشگاه و رویداد اینوتکس یکی از نمایشگاههای شاخص حوزه تکنولوژی ایران است. این نمایشگاه به صورت سالانه و با بررسی موضوعات و اتفاقات تکنولوژی و فناوری در سال گذشته اجرا میشود. اینوتکس علاوه بر برگزاری پنل و اجرای سخنرانی در حوزه تکنولوژی، خود را نقطه اتصال میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان میداند.
پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت روز سوم این رویداد، دو پنل در اینوتکس استیج و اینونایت با موضوع مارکتینگ و بازاریابی برگزار خواهد شد.
مدیران برندهای بزرگ روی استیج اینوتکس
پنل INOTEX Stage با موضوع «نوآوری از دل هنر؛ چگونه فرهنگ و فناوری برندها را به قله میرساند یا از آن دور میکند» با حضور حمیدرضا چیتچیان (مدیر برند دیجیکالا)، مهداد حقیقی (مدیر برند سابق دنون) و مصطفی مصطفوی (مدیر برند بیتپین) و هادی مرادی به عنوان گرداننده پنل از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در بخش استیج اینوتکس برگزار میشود.
بازاریابی در دنیای پر از نویز
در بخش شبانه INONIGHT نیز پنل «بازاریابی در دنیای پراز نویز، تبلیغات مشکوک و مخاطبان محتاط» با حضور امیر جباری ( CMOبیمه بازار)، سامان ابطحی ( CMOاسنپ مارکت)، مهیار محمدی ( CMO تارا)، مصطفی قلیزاده ( CMO تپسی) و عارفه تیموری (CMO دیوار) برگزار خواهد شد و هادی مرادی، بنیانگذار رسانه دیام برد گرداننده پنل خواهد بود.
این پنل از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ در بخش اینونایت برگزار خواهد شد.