پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رویداد «نسل نو، بینش نو» توسط انجمن تحقیقات بازاریابی برگزار می‌گردد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
8 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رویداد «نسل نو، بینش نو» توسط انجمن تحقیقات بازاریابی برگزار می‌گردد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران تصمیم دارد تا با حضور برخی صاحب‌نظران تحقیقات بازاریابی، آخرین دانسته‌ها و تجربیات در این حوزه را با علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)، در آستانه‌ی بیستمین سالگرد تأسیس خود، برای «ترسیم چشم‌اندازی جدید از صنعت تحقیقات بازاریابی»، رویداد نیم‌روزه‌ی‌ «نسل نو، بینش نو» را در سالن همایش‌های هتل ارم ۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌‌کند.

در این رویداد که با حمایت چندین انجمن علمی و صنفی و همین طور ده‌ها برند و با حضور حدود ۴۰۰ مدعو از میان صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران ارشد، محققان بازار و دانشگاهیان در تهران برپا می‌شود، جمعی از متخصصان تحقیقات بازار به انتقال دانش و تجربه و تبادل نظر در خصوص آخرین تغییر و تحولات این صنعت در جهان می‌پردازند.

در این رویداد، شاهد چند ارائه از آخرین کنگره‌ انجمن «ایزومار» در سال ۲۰۲۳ با موضوعات مرتبط با آخرین تکنولوژی‌ها و دانش‌ روز دنیا خواهیم بود. 

سپس برخی صاحب‌نظران تحقیقات بازاریابی از جمله پریسا پروشانی، بابک کاظمی، پری‌سا دانش‌فر، سیدحسن افتخاریان، زاهیا بوماییز، عباس عنایتی، سیدامیر حسین حسینی، پرنیا هادیان و کامیار امامی به عنوان سخنران در این رویداد، آخرین دانسته‌ها و تجربیات خود را به صورت تخصصی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. 

در ادامه این رویداد و در قالب یک پنل تخصصی به بررسی جدیدترین رویکردهای صنعت از جمله داده اطلاعات، هوش مصنوعی و بازی‌پردازی پرداخته خواهد شد تا شناخت دقیق‌تری از نسل جدید کسب و کارها و مصرف کنندگان با دست آید.

گزارش کامل این رویداد را به زودی در رسانه دی‌ام‌برد بخوانید.

رویداد «نسل نو، بینش نو» توسط انجمن تحقیقات بازاریابی برگزار می‌گردد 1

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک