پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نتیجه یک تحقیق در امریکا: محتوای هوش مصنوعی بهتر از محتوای انسانی است

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
22 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نتیجه یک تحقیق در امریکا: محتوای هوش مصنوعی بهتر از محتوای انسانی است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نتایج یک پژوهش که از ۷۰۰ کاربر در آمریکا نشان می‌دهد که اغلب آنها محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را به محتوای تولیدشده توسط انسان‌ها ترجیح داده‌اند.

به نقل از رسانه Search Engine Land، در حالی که هوش مصنوعی هنوز نتوانسته است به طور کامل جایگزین انسان در حوزه تولید محتوا شود، اما تا به اینجای کار به قدری خوب پیش رفته که توانسته محتوایی را تولید کند که مخاطبان آن را دوست داشته باشند. در واقع  نتایج یک نظرسنجی که از بین ۷۰۰ آمریکایی انجام شده نشان می‌دهد که اغلب آنها، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به محتوای نوشته شده توسط انسان‌ها ترجیح داده‌اند.

در این پژوهش، محققان شش موضوع را برای تولید محتوا به انسان و هوش مصنوعی دادند و جالب است بدانید که در نهایت و در هر شش موضوع، مردم محتوای هوش مصنوعی را به محتوای انسانی ترجیح دادند.

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده بودند که محتوای هوش مصنوعی را انتخاب کرده‌اند، چرا که این محتوا خیلی سریع‌تر سراغ اصل مطلب رفته، بسیار ساده و شفاف ارزش پیشنهادی محتوا را اعلام کرده و به درستی روی نقاطی دست گذاشته که برای خوانندگان دغدغه بوده است و خوانش و فهم ساده‌تری هم داشته است.

محققان این این پژوهش نتیجه گرفتند که در صورتی که به هوش مصنوعی پرامپت درستی داده و به خوبی تعلیم داده شود، این ابزار می‌تواند محتوای جذاب و با کیفیتی را به کاربران ارائه دهد.

با این‌حال باید این نکته را در نظر گرفت که هرچند مردم محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را بیشتر دوست داشته‌اند، اما احتمالا نتوان در اعمال پرفرمنسی مانند لید و تعامل گرفتن از هوش مصنوعی استفاده کرد و حتی در مواردی ممکن است هوش مصنوعی محتوای غلطی را به کاربر تحویل بدهد.

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

نیما
نیما

از چه سرویسی برای تولید محتوا استفاده شده بود؟

اسمارتک