پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

شرکت Alphabet در حال بررسی خرید HubSpot است

مهسا طاهری مهسا طاهری
31 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت Alphabet در حال بررسی خرید HubSpot است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گفته برخی منابع، شنیده شده که شرکت Alphabet در حال بررسی پیشنهاد خرید HubSpot است. Alphabet (شرکت مادر گوگل) در حال مذاکره با بانک‌های سرمایه‌گذاری برای معامله احتمالی هستند. آلفابت با مشاوران خود در مورد امکان ارائه پیشنهاد خرید HubSpot گفتگو کرده است. ارزش فعلی بازار HubSpot حدود ۳۲ میلیارد دلار است.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که آلفابت با مورگان استنلی برای گفت‌و‌گو درباره این معامله احتمالی دیدار کرده ولی تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی ارائه نشده است و اینکه این معامله انجام می‌شود یا خیر هنوز معلوم نیست.

علی شوانکه، یکی از همکاران MarTech و بنیان‌گذار آژانس Simple Strat، تاکید کرده است که این معامله می‌تواند یک فرصت قابل توجه برای HubSpot که در بوستون مستقر است باشد.

او به MarTech گفته: «با تمرکز HubSpot بر روی ایجاد اکوسیستم خود، این معامله می‌تواند ارزش واقعی را برای کاربران فعلی و آینده ایجاد کند. همچنین، شرکت‌های بیشتری به دنبال یکپارچه‌سازی زیرساخت‌های فنی خود هستند و این اتفاق در راستای این روند است.»

این در حالی است که گوگل تحت فشار از اتهامات مختلف در مورد اقدامات ضد انحصاری قرار دارد.

اهمیت این موضوع بسیار زیاد است، زیرا HubSpot یکی از پیشروهای فضای مارکتینگ تلقی می‌شود. این داستان ممکن است به نتیجه‌ای نرسد، اما از آن به عنوان یک موضوع مهم مورد بحث یاد خواهد شد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا طاهری
مهسا طاهری
نویسنده محتوا با 13 سال سابقه تدریس، عاشق چالش‌ و پیشرفت هستم. همیشه به دنبال یادگیری و به‌روز شدن در زمینه‌های مختلف برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌هایم هستم. از تجربه‌های تدریسم، ارزش آموزش و افزودن ارزش به زندگی دیگران را درک کرده‌ام. علاقه دارم تا با توانمندی در نوشتن، دانش و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از این راه به موفقیت و تغییر مثبت در زندگی افراد کمک کنم.
نظرات

اسمارتک