پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رپورتاژ

تولد تیم صد نفره هاست ایران + هدایای شگفت‌انگیز

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
20 بهمن 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تولد تیم صد نفره هاست ایران + هدایای شگفت‌انگیز
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین باید چه شرایطی را فراهم کنیم تا مشتریان ما راضی باشند؟ داشتن زیرساخت مناسب برای دسترسی همیشگی به وب‌سایت، آسان بودن استفاده از امکانات ارائه شده و زمان آپتایم از جمله ویژگی‌های مهمی است که برای صاحبین وبسایت مهم است.

هاست ایران با وجود بیش از 20 سال فعالیت در زمینه ارائه‌ی خدمات میزبانی وب؛ از ابتدای شروع راه تا همیشه کنار مشتریانش بوده تا بتوانند کسب و کارشان را پویا و فعال نگه دارند.

میزبانی هاستینگ به قدمت بیش از 20 سال

هاست ایران با تنوع زیاد در ارائه خدمات میزبانی وب مانند سرور مجازی ابری (VPS)، سرورهای اختصاصی امن و پرسرعت، ثبت انواع دامنه، ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته، ارائه خدمات ثبت دامنه، هاستینگ و میزبانی وب، ارائه کولوکیشن و ارائه پنل پیامک، در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران شناخته می‌شود.

سرویس ابری این شرکت امکان نصب نسخه‌های مختلف سیستم عامل‌های متنوع را برای کاربران فراهم می‌کند. هزینه‌ای که برای این سرویس در نظر گرفته می‌شود به اندازه میزان مصرف خواهد بود؛ بنابراین کسب و کارهای کوچک می‌توانند با تهیه این سرویس ابری در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند.

پنل کاربر پسند و جذاب، پشتیبانی حرفه‌ای و تحویل آنی سرورها به کاربران به محض خرید سرویس، از دیگر امکاناتی است که افرادی که سرویس‌های ابری داخلی و خارجی‌ هاست ایران را تهیه می‌کنند می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

جشن تولد 20 سالگی ‌هاست ایران

در نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه تیم‌ هاست ایران جهت ارائه خدمات میزبانی وب به کاربران به بهترین نحو، این شرکت اکنون تولد 20 سالگی خودش را جشن می‌گیرد.

بخوانید  ارسال پیامک زنده از طریق دکل‌های همراه اول

در جشن 20 سالگی ‌هاست ایران قرار است هر شب یک شمع را در ساعت 20 فوت کنیم. دعوت می‌کنیم که 20 شب، هر شب ساعت 20 در سایت هاست ایران کنار ما باشید تا با هم تک‌تک این روزها را جشن بگیریم. برای برگزاری این جشن تولد یک بازیِ جذاب 2048 را در نظر گرفته‌ایم.

کمپین 20 سالگی هاست ایران

هر شب نفرات برتر این مسابقه جوایز هاست‌ایرانی دریافت می‌کنند که از این قرار هستند:

  • جایزه نفر اول یک دامنه com.
  • جایزه نفر دوم 300 هزار تومان است شارژ کیف پول.
  • جایزه نفر سوم 200 هزار تومان شارژ کیف پول.

برای شرکت در این بازی کافیست وارد صفحه مسابقه‌ی هاست ایران به آدرس https://hostiran.net/bist شوید، شانس خود را امتحان کنید و یکی از برندگان ما باشید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک