تمرکز بر سرویسدهی به کسبوکارهای متنوع در کمپین «هلو همراه کسبوکارته»
فهرست مطلب
نرم افزار حسابداری هلو اخیرا با هدف تمرکز بر تنوع کسبوکارها و بومیسازی پیام برند، با شعار «هلو؛ همراه کسبوکارته» کمپینی محیطی و دیجیتال اجرا کرده است.
به گزارش دیام برد، ممکن است این روزها بیلبوردهای تبلیغاتی هلو که با شعار «هلو؛ همراه کسبوکارته» را در سطح شهر دیده باشید. درواقع برند هلو اخیرا تلاش کرده است تا با اجرای یک کمپین محیطی و دیجیتال در این کمپین بر بومی سازی پیام برند خود و تمرکز بر تنوع کسبوکارها توجه ویژهای داشته باشد.
نمایش کاراکترهای صنفی با هویت بومی
هلو برای تکمیل پیام خود از طریق طرحهای بیلبورد، از طراحی کاراکترهای صنفی که با فرهنگ ایرانی همخوانی دارند، استفاده کرده است. این کاراکترها که توسط فناوری MidJourney جنریت شدهاند، به صورت تصویری شخصیتهای مختلفی از اصناف را نشان میدهند که به نظر میرسد این برند قصد داشته است با استفاده از این کاراکترها مخاطبان هدف هلو را نشان بدهد. هلو علاوه بر اکران محیطی این کمپین، در بخش دیجیتال از CGI استفاده کرده است و رصدی ساده در سطح وب نشان میدهد که این ویدیوهای CGI نقش بسیار پررنگی در تبلیغات دیجیتال هلو ایفا کرده است.
واحد مارکتینگ هلو در گفتوگو با دیام برد اشاره کرده است که بومیسازی پیام برند و تمرکز بر تنوع کسبوکارها دو هدف اصلی هستند که این برند از اقدام خود دنبال میکند.
بومیسازی پیام برند: با استفاده از کاراکترهایی که به فرهنگ ایرانی نزدیک هستند، کمپین به نوعی تلاش کرده است تا پیوند بهتری با مخاطب ایرانی ایجاد کند؛ با این هدف که به مخاطب این احساس را منتقل کند که نیازها و چالشهای بومی و محلی را درک کرده و برای آنها راهحلهای مناسب ارائه میدهد.
تمرکز بر تنوع کسبوکارها: به نظر میرسد انتخاب کاراکترهای مختلف از اصناف متنوع، تأکید بر این دارد که هلو برای تمامی کسبوکارها، صرفنظر از صنعت یا حوزه فعالیت، راهحلی جامع و کاربردی دارد.
واحد مارکتینگ هلو در گفتوگو با دیام برد اشاره کرده است که کاراکترهای طراحیشده در فضایی مدرن و حرفهای قرار گرفتهاند که بتوانند نمایانگر ارزشهای نوآوری و همراهی باشند. از سوی دیگر تلاش شده است تا با انتخاب «هلو؛ همراه کسبوکارته» به جای ویژگیهای فنی محصول به تجربه مشتری تاکید شده و حس اطمینان و اعتماد به همراه پایداری در ارائه خدمات به مشتری القا شود.