پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رویداد جی تاک ۲ پنجشنبه ۱۴ بهمن در تهران برگزار خواهد شد

زهرا محبی زهرا محبی
12 بهمن 1400
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رویداد جی تاک ۲ پنجشنبه ۱۴ بهمن در تهران برگزار خواهد شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش دی‌ام برد، رویداد جی تاک ۲ پنجشنبه همین هفته در ۱۴ بهمن در تهران برگزار می‌شود. اولین رویداد جی تاک در آبان ماه سال ۱۴۰۰ و به صورت آنلاین برگزار شد که استقبال خویی را هم به همراه داشت. دی‌ام برد به عنوان حامی رسانه‌ای رویداد جی تاک ۲ در این رویداد حضور دارد و امیدوار است دانش حوزه دیجیتال مارکتینگ در سرتاسر اکوسیستم گسترش یابد.

رویداد جی تاک ۲ با عنوان هزارتوی محتوا کجا برگزار می‌شود؟ 

رویداد جی تاک ۲ حضوری و برخط (آنلاین) است که برای شناخت بهتر محتوا، ملزومات، مشکلات، بایدها و نبایدها، ارزش‌ها و هنجارهایش آماده شده است. این رویداد به صورت حضوری در تهران و در کارخانه نوآوری و به صورت آنلاین در لحظه‌نگار پخش می‌شود.

 جی تاک چیست؟

جی‌تاک اولین رویداد ایرانی است که برای بررسی سرویس‌های گوگل پا به میدان گذاشته است و فصلی یک بار به صورت برخط و حضوری، همراه علاقه‌مندان به این حوزه می‌شود.

مخاطبان این رویداد صاحبان کسب‌وکارها، علاقه‌مندان به حوزه محتوا، متخصصین سرویس‌های گوگل، تولیدکنندگان محتوا، متخصصین و علاقه‌مندان به دیجیتال مارکتینگ و… هستند و سه ماه یک بار پای سیستم‌های خود می‌نشینند، می‌بینند و برای آن که بیشتر بدانند و بیشتر یاد بگیرند، زمان صرف می‌کنند.

در رویداد جی‌تاک ۲ (هزارتوی محتوا) چه می‌گذرد؟

در رویداد جی تاک ۲ یا هزارتوی محتوا، بخش‌های گوناگون محتوا، محتوای متنی، صوتی، تصویری و شبکه‌های اجتماعی یک‌به‌یک به بحث گذاشته می‌شوند، بایدها و نبایدهایشان زیر ذره‌بین می‌رود و ظرفیت‌هایشان شناخته می‌شود.

رویداد چی تاک ۲ پنل‌های گوناگون دارد؛ از پنل صنف تولیدکنندگان محتوا عادل طالبی، حامد عرفانی، علیجاه شهربانویی، میلاد اسلامی‌زاد، شهرزاد کیافر، علی پوربافرانی و حسین حمیدیا گرفته تا پنل محتوای تصویری با صابر خسروی، مهدی شجاری، اهورا نیازی و فرزاد مهردادی. در این پنل علاوه بر امین مهدوی و نیما شفیع‌زاده، محمد شهرمیانی، حامی غفاری، یگانه محسنی پویا و مانی شکیبایی هم حضور دارند.

فینال هیجان انگیز مسابقه محتوابازها در رویداد جی تاک ۲

مسابقه محتوابازها به کمک جی تاک برگزار شد. در این مسابقه 382 شرکت‌کننده محتوای خود را ارسال کردند، 50 محتوای برتر انتخاب شدند و برگزیدگان 10 ساعت آموزش دیدند و مجددا نوشتند.

در نهایت 10 تولیدکننده محتوا، به فینال راه پیدا کردند و قرار است در روز رویداد جی تاک ۲ و در فینال مسابقات با یکدیگر به رقابت بپردازند. در این بخش محمدمهدی باقری، یوسف فراهانی، بابک بنیادی و مژان فدایی به عنوان داور، محتواها را بررسی کرده و نفرات برتر را انتخاب می‌کنند.

برای شرکت در رویداد جی تاک ۲ روی این لینک کلید کنید.

بخوانید  گوگل برای حفظ حریم کاربر سیستم Topics را جایگزین تکنولوژی FloC می‌‎کند

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات