
هرلایف کمپین «با هم، در پناه سلامت» را با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی اجرا کرد


فهرست مطلب
اپلیکیشن هرلایف، پلتفرم ردیاب قاعدگی و ابزار مدیریت سلامت زنان، به دلیل بحران فعلی کشور کمپینی با شعار «با هم، در پناه سلامت» را اجرا کرد. این کمپین با هدف ارائه خدمات آنلاین و رایگان پزشکی در زمینههای داخلی، عمومی، پوستومو، زنان، روانشناسی و روانکاوی طراحی شده است و دارای دو بخش «درپناه روان» و «در پناه تن» است. در ابتدا هرلایف سرویس رایگان و آنلاین روانشناسی را ارائه کرد ولی به دلیل استقبال زیاد کاربران، در زمینههای دیگر پزشکی نیز این فعالیت را ادامه میدهد.
به گزارش دیامبرد، اپلیکیشن هرلایف با هدف آگاهسازی مردم از اضطراب و استرس ناشی از بحران و کمک به حل این مشکل، در ابتدا خدمات روانشناسی و روانکاوی را به صورت آنلاین و رایگان در پلتفرم خود اجرا کرد. این سرویس با استقبال زیاد کاربران روبهرو شد و در فضای توییتر نیز خبر ساز شد. به دنبال این استقبال و درخواست همکاری داوطلبانه پزشکان برای کمک به مردم، کمپین «با هم، در پناه تن» با دو بخش «در پناه تن» و «در پناه روان» برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و روانشناسی طراحی شد.
آرش ناصح، مدیر مارکتینگ، هرلایف درباره این پلتفرم و بخشهای مختلف آن گفت: «همه افراد هرلایف را به Period tracker میشناسند اما هرلایف علاوه بر پریود ترکینگ فعالیتهای دیگری نیز انجام میدهد. این پتلفرم شامل بخش شاپ، برای خرید محصولات بهداشتی و آرایشی، بخش کلینیک آنلاین، برای برقراری ارتباط با پزشکان و مشاوره گرفتن از آنها و بخش کامیونیتی است که امکان چت با کاربران دیگر را فراهم میکند. این بار مسئولیتی بود که هرلایف در حوزه سلامت و روانشناسی انجام داد که مربوط به بخش کلینیک هرلایف میشود.»
کد تخفیف ۱۰۰ درصدی در سرویس روانشناسی با استقبال زیادی همراه شد
مدیر مارکتینگ این برند در ادامه گفتوگو با دیامبرد گفت:« فردای آن روزی که بحران آغاز شد، ما متوجه شدیم که مردم دچار استرس زیادی هستند. استرس جزء چیزهایی است که ما شناخت کم و درک پایینی از آن داریم. متاسفانه مردم علائم اضطراب و استرس را نمیبینند یا از آن عبور میکنند.
در ابتدا اضطراب مردم در فاز اولیه بود. بنابراین ما هم تصمیم گرفتیم روشهای کاهش اضطراب را نشان دهیم و تلاش کردیم افراد را آگاه کنیم که بودن در این حس طبیعی است، همه افراد در حال تجربه چنین حسی هستند و به خود سخت نگیرند. در صورتی که نیاز به کمک بیشتری داشتند، کد تخفیف ۱۰۰ درصدی برای دسته روانشناسی در هرلایف قابل استفاده است.»
در ادامه اشاره کرد که روشهای پروموت کردن این کد تخفیف، روشهای محدودی بودند چرا که فضا، فضای تبلیغاتی نبود و هدف برند صرفاً کمک کردن به افراد جامعه بود. در ادامه افزود: «ما فقط در چنلهای سوشیال خود این سرویس را پروموت کردیم و پوش اپ آن را زدیم.»
به دلیل استقبال زیاد کاربران، کمپین «در پناه تن» طراحی شد
آرش ناصح در ادامه گفت: «سرویس رایگان روانشناسی، هم از سوی پزشکان و هم از سوی کاربران مورد استقبال قرار گرفت. پزشکان متعددی در زمینههای دیگر داوطلب شدند و گفتند میخواهیم با شما همکاری کنیم و در کنار مردم باشیم. علاوه برآن در فضای توییتر نیز خبر ساز شد و حتی از صدا و سیما هم با پشتیبانی ما تماس گرفتند تا با آنها مصاحبهای در رابطه با این کمپین داشته باشیم. ما نیز عنوان کردیم که در این موقعیت صرفاً روانشناسی یا روانکاوی پاسخگوی همه نیازهای حوزه پزشکی مردم نیست. بنابراین این بهترین موقعیت است تا هرلایف در کنار مردم باشد.»
وی در ادامه از شرایط سخت و در دسترس نبودن پزشکان در موقعیت بحرانی فعلی گفت:«در حال حاضر بسیاری از پزشکان خارج از تهران هستند یا در دسترسی نیستد و برقراری ارتباط با آنها دشوار است. به همین دلیل با دستهای از پزشکان صحبت کردیم تا در چنین شرایطی به ما در دستهبندیهای مختلف مانند حوزههای زنان، عمومی، داخلی، پوست و مو، روانشناسی و روانکاوی ظرفیت بدهند تا به صورت آنلاین و رایگان افراد ویزیت شوند.
تاکنون با بیش از ۲۰ پزشک صحبت کردیم و در حال آمادهسازی این دستهبندی هستیم. میخواهیم این کمپین را پروموت کنیم تا اگر دسترسی به پزشک برای افراد سخت است و امکان خروج از منزل را ندارند، به راحتی در منزل با پزشک موردنظر به صورت رایگان ارتباط بگیرند.»

مطالب پیشنهادی

«برای خانه که دوباره خانه شود»
