
برندHellmann’s با کمپین «Ketchup Currency»، کچاپهای بلااستفاده را به کوپن دریافت مایونز تبدیل کرد


کمپین جدید برند Hellmann’s به نام «Ketchup Currency» برگزار شد. در این کمپین، کاربران میتوانند سسهای کچاپ اضافی خود را اسکن کرده و در ازای آن کوپنهایی برای تخفیف در خرید مایونز Hellmann’s دریافت کنند.
اخیراً برند Hellmann’s یک کمپین جدید به نام «ارز کچاپ/ Ketchup Currency» راهاندازی کرده است. در این کمپین، مردم میتوانند سسهای کچاپ اضافی خود را با استفاده از دوربین موبایل اسکن کرده و در ازای آن، کوپنهایی برای تخفیف در خرید مایونز Hellmann’s دریافت کنند. این کمپین با هدف تشویق به استفاده بیشتر از مایونز Hellmann’s و افزایش محبوبیت آن بهویژه در بین نسل زد طراحی شده است.
در این کمپین، کاربران میتوانند سسهای کچاپ خود را اسکن کرده و کوپنهایی به ارزش ۱ یا ۲ دلار دریافت کنند که برای خرید مایونز Hellmann’s قابل استفاده است. همچنین، قرار است به افرادی که سسهای کچاپ نادر و کمیاب دارند، به مدت یک سال مایونز رایگان اهدا شود.
هدف اصلی این کمپین تشویق کسانی است که مایونز را بهجای کچاپ برای سیبزمینی سرخکرده ترجیح میدهند، ولی شاید از اظهار این موضوع در جمع احساس شرمندگی کنند. تحقیقات نشان داده که یکسوم از آمریکاییها مایونز را برای سیبزمینی سرخکرده انتخاب میکنند، ولی در حضور دیگران از این کار احساس خجالت میکنند.
کمپین Ketchup Currency علاوه بر فضای دیجیتال، شامل تبلیغات در بیلبوردهای شهری در شیکاگو است که در مکانهایی مانند فروشگاههای هاتداگ و ورزشگاهها نصب میشود. این تبلیغات QR کدی دارند که کاربران را به سایت مربوطه هدایت میکنند. همچنین تعدادی از اینفلوئنسرها نیز در وایرالشدن این کمپین مشارکت دارند.
Unilever (شرکت مادر Hellmann’s) در سال ۲۰۲۴ شاهد رشد ۴.۲ درصدی در فروش خود بوده و برند Hellmann’s نیز رشد خوبی داشته است.