پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

هاینز برای طرفداران پروپاقرص کچاپ، کمپین تبلیغاتی «انتظار» را اکران کرد

الهه صالحی الهه صالحی
30 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هاینز برای طرفداران پروپاقرص کچاپ، کمپین تبلیغاتی «انتظار» را اکران کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برند سس هاینز در آخرین کمپین تبلیغاتی ویدیوی خود با یک استراتژی خلاقانه کسانی که حاضرند برای گرفتن سس هاینز در رستوران‌ها منتظر بمانند را هدف گرفت.

Marketing Dive این گونه درباره این کمپین می‌نویسد: تا به‌حال برای شما پیش آمده که برای صرف غذا به رستوران رفته باشید و هنگامی که ویتر غذای شما را به میزتان می‌آورد، آوردن سس را فراموش کرده باشد؟ در چنین شرایطی برای دریافت سس صبر می‌کنید و به غذای خود دست نمی‌زنید یا برایتان اهمیتی ندارد و غذای خود را بدون سس شروع می‌کنید؟

یک پژوهش در این رابطه نتایج جالبی را اعلام کرده است. آمارهای این پژوهش نشان داده است که اغلب مردم ترجیح می‌دهند حتی تا ۱۰ دقیقه هم که شده منتظر بمانند تا سس خود را در کنار غذا دریافت کنند. برای برند هاینز این پژوهش جالب یک فرصت بود تا یک کمپین تبلیغاتی ویدیویی به اسم «انتظار» با الهام از این موضوع اکران کند و به مشتریان خود بگوید: اگر صبر کردن برای سس را تحمل می‌کنید، حداقل سسی که دریافت می‌کنید باید هاینز باشد! (If youre willing to wait It has to be HEINZ) این ویدیوی تبلیغاتی در مکان‌های مختلفی که محل تردد مردم و در راه رسیدن آنها به رستوران‌ها هستند، اجرا شده است تا در معرض دید عموم قرار بگیرد.

 

این برند اعلام کرده که این کمپین ویدیویی را با هدف تقدیر از مشتریان پروپاقرصی اجرا کرده است که حاضرند برای دریافت آن اندکی بیشتر در رستوران منتظر بمانند.

این کمپین تبلیغاتی با همکاری یک آژانس خلاقیت اهل شیلی در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، شیلی، فرانسه، برزیل و امارات اجرا شده است.

جورج بوندر، مدیرعامل بازارهای اسپانیایی زبان برند هاینز در بیانیه‌ای در این رابطه توضیح داده است که این پژوهش ساده در عین حال بسیار واقعی است و الهام‌بخش آخرین کمپین ما بوده است. او اشاره کرده است که با مشاهده رفتارهای واقعی مردم و تبدیل کردن این آمار به فکت‌های جالب ما تلاش کرده‌ایم که از عشق مشتریان‌مان به کچاپ‌های هاینز قدردانی کنیم. در این تبلیغ از شیشه سس کچاپ هاینز استفاده نشده و همین موضوع هاینز را به قهرمان غایب این ویدیوی تبلیغاتی تبدیل می‌کند.

 

 

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک