
اخبار
بازاریابی محتوایی
برندینگ
هاینز برای جلوگیری از تقلب رستوراندارها، کد پنتون سسهای خود را اعلام کرد

اسفند ۲۳, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

برند «هاینز» اخیرا با ترفندی هوشمندانه تلاش کرده است تا برای جلوگیری از پر شدن مجدد شیشههای سس هاینز با کچاپهای متفرقه، کد پنتون سس هاینز را اعلام کرد.
برند هاینز اخیرا در اقدامی خلاقانه برای مقابله با رستورانهایی که شیشههای خالی هاینز را با سسهای کچاپ متفرقه پر میکنند، دست به اقدام جالبی زده است. در گام اول این برند کد پنتون رنگ سسهای کچاپ خود را اعلام کرده و سپس حاشیه بیرونی برچسب روی سسهای خود را جوری تغییر داد که با این رنگ مطابقت داشته باشد. درنتیجه اگر این حاشیه دقیقا همرنگ سس نباشد، معلوم میشود که سس داخل شیشه، هاینز واقعی نیست.
نظرات
مطالب پیشنهادی

تبلیغ کالاهای اسراییلی در تهران ممنوع شد
تحریریه دیامبرد

کاربرد نرم افزار CRM در استارتاپها و کسبوکارهای کوچک
تحریریه دیامبرد

مروری بر ویژگیهای سرویس دُنگ در اپلیکیشن بلوبانک سامان
تحریریه دیامبرد