تبلیغ Google Bard با همکاری هری کین، ستاره بایرن مونیخ
پلتفرم LADbible و گوگل با هری کِین (فوتبالیست معروف)، برای معرفی قابلیتهای هوش مصنوعی بارد همکاری میکنند.
به نقل از Marketing Beat، این همکاری با یک سری ویدیو در شبکههای اجتماعی آغاز شد که در آنها مهاجم بایرن مونیخ در حال آزمایش فناوریهای هوش مصنوعی Google Bard است؛ گفتنی است که این ویدیو به هر دو زبان آلمانی و انگلیسی ترجمه شده تا هم آلمانیزبانان به راحتی آن را بفهمند و هم انگلیسیزبانان.
در این ویدیوها که در مونیخ ضبط شدهاند، هری کین را نشان میدهند که از طریق بارد در حال ساختن پرامپتهای مختلفی مانند ایدههای خلاقانه برای شادی کردن پس از گل، توضیح قانون آفساید و … است. این ویدیو قرار است در کانالهای LADbible و SPORTbible برای ۱۱۵.۴ میلیون نفر مخاطب به نمایش دربیاید.
مدیر خلاقیت اجرایی پلتفرم LADbible در این رابطه میگوید: «کار کردن دوباره با Google و همچنین هری کِین و جوانان واقعا کار لذتبخشی است. ما در پرتفولیوی گروه LADbible، هر ماه به بیش از یک میلیارد نفر دسترسی داریم و میخواهیم با قرار دادن Bard در قلب فرهنگ فوتبال به عموم مردم نشان دهیم که این هوش مصنوعی چقدر شگفتانگیز است.»
ایلین مانیون، مدیر ارشد بازاریابی Google UK نیز در گفتگو با رسانهها در رابطه با این همکاری میگوید: «همکاری با هری کِین در کمپین جدیدمان بسیار هیجان انگیز است، این کمپین نشان میدهد چگونه Bard، میتواند به هر کسی، حتی کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلستان، در موقعیتهای مختلف روزمره، کمک کند.»
او ادامه میدهد: «این سری محتوا، که با کمک دوستانمان در گروه LADbible فیلمبرداری شده، نشان میدهد که این فناوری چگونه میتواند به هری در زندگی جدیدش به عنوان بازیکن فوتبال در آلمان کمک کند.»