پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

منابع‌ انسانی همراه اول برنده جایزه استیوی شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
15 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
منابع‌ انسانی همراه اول برنده جایزه استیوی شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در رویداداختتامیه جایزه بین‌المللی استیوی که در راس‌الخیمه امارات برگزار شد؛ تیم منابع انسانی همراه اول موفق به کسب دو جایزه شد.

در این رویداد بزرگ بین‌المللی، نمایندگانی از برندهای مستقر در ۱۸ کشور خاورمیانه حاضر بودند، که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامکوی عربستان، هالک‌ بانک، دفتر منطقه‌ای DHL، اپراتور موبایل Ooredoo، نمایندگی منطقه‌ای کوکاکولا، نمایندگی منطقه‌ای BSH آلمان (مالک برندهای بوش و زیمنس)، دفتر منطقه‌ای بیمه آلیانس (، شرکت مخابراتی Stc عربستان و تعداد قابل‌توجهی از دیگر برندهای شاخص فعال در خاورمیانه اشاره کرد.

در بخش اعلام برندگان، با اعلام هیأت داوران، همراه اول موفق به کسب دو جایزه در بخش «ارتباطات داخلی» و «گزارش منابع انسانی» شد و تندیس استیوی را از آن خود کرد. این جایزه نخستین‌بار است که در رقابت با برندهای شاخص جهانی و منطقه‌ای به یک اپراتور ایرانی اعطا می‌شود.

سعید علی‌عسگری، مدیرکل طراحی و توسعه منابع انسانی همراه اول ضمن دریافت تندیس طلایی جایز استیوی به نمایندگی از همراه اول با قدردانی از همکاران خود در همراه اول، گفت: «ماه‌ها کار مستمر و تلاش تیمی ما را به کسب این جایزه هدایت کرد؛ این تندیس چیزی بیش از یک جایزه و نشان‌دهنده استعداد و ظرفیت بالای جامعه منابع انسانی ایران است.همچنان که دریافت این جایز را جشن می گیریم، اهداف بزرگتری در سر داریم. امیدواریم که در  سال‌های آتی شاهد برندگان ایرانی بیشتری در جایزه استیوی باشیم.»

جایزه  Stevie از معتبرترین جوایز حوزه کسب‌وکار در جهان به‌شمار می‌آید که پس از ارزیابی و فرآیند داوری به برندهای برتر هر منطقه اعطا می‌شود.

این رقابت از سال ۲۰۰۲ با هدف شناسایی بهترین شرکت‌ها و معرفی دستاوردهای نوآورانه سازمان‌ها در جهان بنیان گذاشته شده و تاکنون برندهای بزرگی نظیر سامسونگ، تویوتا، اپل و فورد موفق به کسب آن شده‌اند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک