
جیاسام با هدف معرفی و اطلاعرسانی تغییرات تازه خود کمپین «نوبت آرزوی شماست» را اجرا کرد


فهرست مطلب
جیاسام اخیرا اعلام کرد که از «رسانه» گامی فراتر گذاشته و به یک مارکتپلیس موبایل تبدیل شده است. این مجموعه برای معرفی تغییرات تازه خود کمپین «نوبت آرزوی شماست!» را در دو فاز دیجیتال و BTL اجرا کرد.جیاسام در فاز دیجیتال به تبلیغات در شبکههای اجتماعی، همکاری با اینفلوئنسرها و انتشار اخبار در رسانههای تخصصی پرداخت. فاز BTL نیز شامل برندینگ محیطی در مراکز خرید موبایل در ۷ شهر ایران بود.
به گزارش دیام برد، جیاسام فعالیت خود را به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه اطلاعرسانی و بررسی گوشیهای موبایل، حدود ۱۸ سال پیش آغاز کرد. حالا این مجموعه اعلام کرده است که علاوه بر فعالیت رسانهای، به یک مارکتپلیس موبایل تبدیل شده که امکان خرید گوشی از فروشگاههای حضوری و معتبر موبایل سراسر کشور را فراهم میکند.
اطلاعرسانی، معرفی روش جدید و تأکید بر قیمت منصفانه از اهداف کمپین بودهاند
طبق اعلام جیاسام، هدف این برند از این کمپین در وهله اول، اطلاعرسانی درباره تحول جیاسام از یک رسانه تخصصی موبایل به یک مارکتپلیس فروش موبایل بوده اما اهداف دیگری را نیز در این کمپین دبنال کرده است. هدف دیگر این برند معرفی روش جدید خرید گوشی از جیاسام است که مشابه یک سیستم درخواست تاکسی عمل میکند. در این سیستم کاربران میتوانند ابتدا گوشی را در سایت انتخاب کنند، سپس درخواست توسط نزدیکترین فروشگاه حضوری تایید میشود. در مرحله بعدی خریدار امکان دریافت حضوری یا ارسال با پیک در سراسر ایران را دارد.
علاوهبر این، جیاسام اشاره کرده است که امکان خرید اقساطی گوشی بدون نیاز به ضامن با چک صیادی نیز برای خریداران فراهم شده است و فرا گارانتی و بیمه ویژه جیاسام پلاس به خریداران ارائه خواهد شد.
این برند هدف سوم خود از اجرای این کمپین را تأکید بر قیمت منصفانه، خرید اقساطی و تحویل سریع دانسته است.
شانس برندهشدن گوشی آرزوها
در کمپین آرزوها کاربران میتوانستند با مراجعه به سایت جیاسام و کلیک بر روی صفحه لندینگ کمپین، گوشی آرزوهای خود را انتخاب کرده و برای شرکت در قرعهکشی، یک شانس دریافت کنند. افراد با ارسال لینک دعوت به دوستان خود، شانس بیشتری برای برندهشدن پیدا میکردند. همچنین فالو کردن صفحه اینستاگرام جیاسام، یک شانس دیگر به افراد اضافه میکرد. بعد از طیکردن این مراحل، با ثبت خرید از سایت، تمام شانسها دو برابر میشد. در نهایت در این مسابقه ۳۰۸۹۴ نفر شرکت کردند.
فاز دیجیتال و BTL کمپین
فاز دیجیتال این کمپین شامل:
- شبکههای اجتماعی (آغاز اطلاعرسانی در شبکههای اجتماعی و انتشار ویدئوهای معرفی قابلیتهای مارکتپلیس جیاسام در اینستاگرام، تلگرام، توییتر)
- اینفلوئنسر مارکتینگ (همکاری با بلاگرها و تولیدکنندگان محتوا)
- رسانههای خبری (انتشار رپورتاژ و اخبار در رسانههای تخصصی موبایل)
فاز BTL شامل:
- مال برندینگ (اجرای برندینگ محیطی در مراکز خرید موبایل ۷ شهر ایران)

ماکت غولپیکر جیاسام

خودپرداز گوشی جیاسام
کسب بیش از ۱۵۰ میلیون ایمپرشن در کمپین «نوبت آرزوی شماست!»
طبق اعلام جیاسام، پس از این کمپین:
- ثبتنام بیش از ۵۰ هزار نفر در سایت جیاسام
- شرک بیش از ۳۵ هزار نفر در کمپین
- بیش از ۴۰ هزار فالوور جدید در اینستاگرام جیاسام
- بیش از ۱۵۰ میلیون ایمپرشن در فضای دیجیتال ثبت شد
تمرکز ما در این کمپین، آگاهی از برند بود
زهرا دیاله، مدیر کمپین جیاسام در رابطه با این کمپین به دیام برد گفت: «در این کمپین با توجه به تغییر ماهیت کسب و کار جیاسام از یک رسانه تخصصی موبایل به مارکتپلیس فروشگاههای آفلاین موبایل، هدف ما در ابتدا برندینگ، برند اورنس و معرفی سرویسهای جدید جیاسام بوده و کمتر جنبه پرفورمنسی داشته است.
در این مقطع ما نیاز به جذب یوزرهای جدید جهت آشنایی با سرویسهای جیاسام داشتیم که در راستای این امر موفق به جذب ۵۰ هزار یوزر جدید شدیم. به طور کلی تبلیغات BTL در سطح پاساژهای موبایل ایران که با جیاسام قرارداد داشتهاند، انجام شده و تمامی فضاهای تبلیغاتی آنها با جیاسام برندد شدند.»

زهرا دیاله، مدیر کمپین جیاسام
او در پاسخ به این سوال که سهم دیجیتال و BTL از بودجه کمپین چقدر بوده است، گفت: «در مدت زمان اجرای این کمپین، ما ۶۵ درصد از بودجه را به بخش دیجیتال و ۳۵ درصد را به مال برندینگ مجتمعهای تجاری موبایل در ایران اختصاص دادیم.»
در ۷ شهر ایران مال برندینگ داشتهایم
دیاله ادامه داد:« فعالیت مال برندینگ در ۷ شهر ایران و در مجتمعهای موبایل این شهرها به صورت برندد کردن فضاهای تبلیغاتی و ایجاد فضای کانتر اطلاعرسانی سرویسهای جیاسام انجام شد. همچنین در جشنوارههای فروش ماهانه در این پاساژها، از بین خریداران موبایل، قرعهکشی شده و جوایزی به این افراد اهدا خواهد شد. هدف ما ایجاد اتصال بین مشتریان آنلاین و فروشگاههای آفلاین موبایل در سراسر ایران بوده و موفق شدیم که یکی از مزیتها و اهداف اصلیمان یعنی ارسال زیر ۳ ساعت در سراسر ایران را محقق کنیم.»
مطالب پیشنهادی
