پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینسایت گوگل سرچ کنسول هم‌‌اکنون برای گوگل آنالیتیکس 4 نیز در دسترس است

زهرا محبی زهرا محبی
19 تیر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینسایت گوگل سرچ کنسول هم‌‌اکنون برای گوگل آنالیتیکس 4 نیز در دسترس است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به اعلام گوگل، صفحه اینسایت گوگل سرچ کنسول هم‌اکنون از ویژگی‌های گوگل آنالیتیکس 4 (GA4) پشتیبانی می‌کند و داده‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در آپدیت جدیدی که در روز گذشته منتشر شد، گوگل صفحه اینسایت را کاملا با گوگل آنالیتیکس 4 سازگار کرده و محدودیت‌هایی که پیش‌تر در استفاده از آن وجود داشت را از بین برده است. می‌توان گفت که با ترکیب داده‌های کنسول و گوگل آنالیتیکس، صفحه اینسایت کامل‌تر و جامع‌تری خواهید داشت و یک نمای کلی از نحوه کشف شدن شما توسط کاربران به شما ارائه خواهد شد.

قابل توجه است که از زمان راه‌اندازی و لانچ اینسایت گوگل سرچ کنسول، این امکان فقط برای گوگل آنالیتیکس نسخه یونیورسال (UA) تعریف شده بود و در گوگل آنالیتیکس 4، صفحه اینسایت همیشه خالی و بدون محتوا بود. حالا با توجه به اینکه گوگل آنالیتیکس یونیورسال جای خود را به نسخه 4 داده است، این صفحه نیز برای کاربران در دسترس قرار گرفت.

نحوه استفاده از صفحه اینسایت سرچ کنسول

شما می‌توانید از طرق زیر به این صفحه دسترسی داشته باشید:

  • پیوندی در بالای صفحه نمای کلی
  • از منوی پیمایش اپلیکیشن موبایل گوگل
  • جستجوی کوئری‌ای از سایت‌تان که رنک گوگل است

توجه کنید که صفحه اینسایت گوگل سرچ کنسول بدون گوگل آنالیتیکس نیز قابل دسترسی و استفاده است، اما پیوند دادن این دو به هم، حجم قابل توجهی از داده را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانند در بهینه‌سازی‌ها کمک‌های گسترده‌ای به شما بکنند.

بخوانید  گوگل تب کانورژن را در «گوگل آنالیتیکس 4» و «گوگل ادز» یکپارچه‌سازی می‌کند
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک