پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

9 میلیون گیگابایت ترافیک ماهانه در مایکت!

زهرا محبی زهرا محبی
1 آبان 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
9 میلیون گیگابایت ترافیک ماهانه در مایکت!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فروشگاه اندرویدی مایکت در مهر ماه سال 1400 آمار رشد خود را بار دیگر منتشر کرد. بر اساس این آمار، مایکت به عنوان دومین فروشگاه اندرویدی ایران دارای 28 میلیون نصب و 12 میلیون کاربر فعال ماهانه است. همچنین بر اساس این گزارش، کاربران مایکت در سال 1400 در هر ماه 80 میلیون بار از سرچ مایکت استفاده کرده‌اند!

بخش مهم این آمار که به طور چشمگیری رو به رشد است، ترافیک دانلود از این استور اندرویدی است که در حال حاضر 9 میلیون گیگابایت در ماه است.

برنامه مایکت

روابط عمومی مایکت درباره علت رشد ترافیک به رسانه دی‌ام برد گفت: «ما روی زیرساخت تمرکز کردیم و علاوه‌بر افزایش سرورها، موارد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در بخش سرور را بهبود داده‌ایم و البته به طور کلی، تعداد دیتاسنترهایی را هم که در سرور داریم بالا بردیم.»

روابط عمومی مایکت همچنین در مورد میزان رشد مایکت به دی‌ام برد گفت: «هدف امسال ما رشد 50 درصدی مایکت به طور کلی بود؛ در حال حاضر 20 درصد رشد را در نیمه اول سال داشته‌ایم. در رابطه با درآمد مایکت اینگونه گفته شد که «نسبت به 6 ماه مشابه پارسال، در سال 1400 رشد 2.3 برابری را تجربه کرده ایم.»

بخوانید  اینستاگرام: از امروز امکان پست محتوا در نسخه دسکتاپ را دارید!

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات