لانچ
اخبار

گوگل آپدیت‌های جدیدی را به Performance Max Campaigns اضافه کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
گوگل آپدیت‌های جدیدی را به Performance Max Campaigns اضافه کرد

گوگل به‌روزرسانی‌هایی از جمله channel-level reporting، improved error reporting و new Search insights را به Performance Max Campaigns اضافه کرد.

به گزارش دی‌ام برد، گوگل به‌تازگی به‌روزرسانی‌هایی را برای کمپین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Performance Max اعلام کرده است؛ از جمله channel-level reporting، improved error reporting و new Search insights که به تمرکز بهتر کاربران کمک می‌کنند.

تبلیغات Performance Max گوگل با هدف افزایش نرخ تبدیل طراحی شده‌اند و از یک سامانه خودکار بهره می‌برد که عملکرد تبلیغات را به‌صورت فوری و در کانال‌های مختلف، از طریق Smart Bidding، بهینه‌سازی می‌کند. این فرایند در واقع به سامانه اجازه می‌دهد تا automated bidding، budget optimization، audiences و creative elements را با یکدیگر ترکیب کرده و به این ترتیب، بهترین نتایج ممکن را در کمپین‌ها حاصل کند؛ در عین حال، نیاز به دخالت انسانی برای بهینه‌سازی عملکرد کاهش می‌یابد.

اکنون، کاربران از شفافیت بیشتری در نتایج مربوط به Performance Max برخوردار خواهند بود تا بتوانند روند عملکرد خود را مشاهده کرده و آن را بهبود ببخشند.

گوگل آپدیت‌های جدیدی را به Performance Max Campaigns اضافه کرد 1

نجوا
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا