پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

چهارمین آپدیت هسته گوگل در ۲۰۲۳: اعلان‌های تغییر در سیستم ریویو گوگل دیگر منتشر نخواهند شد

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
13 آبان 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چهارمین آپدیت هسته گوگل در ۲۰۲۳: اعلان‌های تغییر در سیستم ریویو گوگل دیگر منتشر نخواهند شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۳، آپدیت هسته‌ (Core Update) جدیدش را منتشر کرد. این نسخه از آپدیت هسته گوگل در حال انتشار و تکمیل است و ممکن است تا اتمام آن، دو هفته طول بکشد. این آپدیت چهارمین آپدیت هسته‌ای گسترده گوگل در سال ۲۰۲۳ است.

گوگل اعلام کرد که این آپدیت هسته‌ای شامل بهبود یک Core System متفاوت نسبت به آپدیت ماه گذشته است. گوگل همچنین اعلام کرد که هفته آینده یک آپدیت در ریویو سیستم خود نیز ارائه خواهد کرد. این آپدیت باعث خواهد شد که گوگل دیگر اعلان‌های دوره‌ای درباره بهبودهای سیستم ریویو خود ارائه ندهد، زیرا این بهبودها به طور منظم و مستمر انجام خواهند شد.
گوگل درخصوص فاصله اندک یک‌ماهه بین این آپدیت و آپدیت پیشین می‌گوید: «ما سیستم‌های متفاوتی برای فرآیند رتبه‌بندی سایت‌ها داریم. این آپدیت شامل بهبود و تغییراتی نسبت به سیستم ماه گذشته می‌شود.»

چرا آپدیت‌های هسته گوگل اهمیت دارند؟
هر زمان که گوگل الگوریتم‌های رتبه‌بندی جستجوی خود را آپدیت می‌کند، سایت شما ممکن است در نتایج جستجو بهتر یا بدتر عمل کند. دانستن اینکه گوگل چه زمانی این به‌روزرسانی‌ها را انجام می‌دهد، به ما کمک می‌کند تا درک کنیم که آیا این تغییر به دلیل تغییری است که شما در وب‌سایت خود داده‌اید؛ یا به دلیل تغییری است که گوگل در الگوریتم رتبه‌بندی خود داده است. امروز می‌دانیم که گوگل یک آپدیت هسته‌ای منتشر کرده است، بنابراین در دو هفته آینده مراقب تجزیه و تحلیل و رتبه‌بندی خود باشید.

 

جزئیات بیشتر این آپدیت را از اینجا بخوانید.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات