پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان تولید محتوای تبلیغ‌ها بوسیله هوش مصنوعی به گوگل ادز اضافه شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
21 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان تولید محتوای تبلیغ‌ها بوسیله هوش مصنوعی به گوگل ادز اضافه شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل از قابلیت جدیدی برای تولید محتوای تبلیغاتی توسط هوش مصنوعی رونمایی کرد. این قابلیت به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا محتوای تبلیغات گوگل ادز خود را بهینه‌تر و سریع‌تر تولید کنند.

به گزارش Marketing Dive، گوگل اواخر ژانویه تجربه مکالمه با هوش مصنوعی را ارائه کرد که توسط هوش مصنوعی Gemini در گوگل ادز پشتیبانی می‌شود و به نظر می‌رسد که در تست‌های اولیه، تبلیغ‌کنندگان موفق شده‌اند با استفاده از این قابلیت کمپین‌های جست‌وجو محور با کیفیت‌تری را نسبت به قبل ایجاد کنند.

این قابلیت به تبلیغ دهندگان این امکان را می‌دهد که محتوای تبلغاتی مرتبط و خلاقانه‌ای را تنها با استفاده از URL یک وب‌سایت تولید کنند. این قابلیت برای اولین بار در ماه گذشته در رویداد Google Marketing live ارائه شد و دسترسی بتا به این ابزار در حال حاضر در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است و بنابر اعلام گوگل تا چند هفته آینده برای تولید محتوای تبلیغ به زبان انگلیسی برای تمام کاربران باز خواهد شد.

داده‌های گوگل نشان می‌دهد که نشان می‌دهد که تبلیغ‌دهندگان در کسب‌وکارهای کوچک که از این قابلیت مکالمه گوگل‌ادز استفاده می‌کنند، حدود ۴۲ درصد بیشتر احتمال دارد که کمپین‌هایی با قدرت تبلیغات خوب یا عالی منتشر کنند.

تمام تصاویر ایجاد شده با هوش مصنوعی در گوگل ادز به صورت نامرئی با تگ SynthID واترمارک خواهند شد که مشخص باشد با این فناوری تولید شده‌اند.

ارائه قابلیت تجربه مکالمه در گوگل ادز اخرین اقدام این شرکت برای سرمایه‌گذاری روی علاقه روز افزون به هوش مصنوعی در حوزه تبلیغات است.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک