پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

Google Chrome برای ارائه نتایج جست‌وجوی مرتبط‌تر سه ویژگی جدید ارائه کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
14 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
Google Chrome برای ارائه نتایج جست‌وجوی مرتبط‌تر سه ویژگی جدید ارائه کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 Google با ارائه سه ویژگی جدید برای کروم در تلاش است که کاربران بتوانند نتایج دقیق‌تر و مرتبط‌تری را در جست‌وجوهای خود دریافت کنند.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از Search Engine Journal، گوگل سه ویژگی جدید برای نسخه وب کروم منتشر کرده است تا بتواند نتایج جست‌وجوی مفید‌تر و مرتبط‌تری را به کاربران ارائه دهد.

یکی از این سه ویژگی، ارائه نتایج براساس جست‌وجوهای قبلی کاربر است. به طور مثال اگر کاربری اخیرا غذای کره‌ای «Japchae» را جستجو کرده، Chrome ممکن است غذاهای کره‌ای محبوب دیگری مانند Bulgogi، Bibimbap و Tteok-bokki را در نتایج جست‌وجوهای بعدی به او پیشنهاد کند.

نتایج جست‌وجو خرید پیشرفته دومین ویژگی‌ای است که گوگل تلاش کرده آن را بهبود بدهد. در این قابلیت، گوگل کروم تصاویر محصولات مرتبط را در کنار نتایج جست‌وجو نمایش می‌دهد؛ در‌حالی که پیش از این فقط تصویر جست‌وجوهای خاص با اسم یک محصول نمایش داده می‌شد.

نتایج بهبودیافته حتی با اینترنت ضعیف نیز آخرین ویژگی به روز رسانی‌ شده است که از همه جالب‌تر به نظر می‌رسد. این قابلیت درواقع تلاش می‌کند تا نتایج جست‌وجوی مناسبی را حتی با اتصال اینترنت ضعیف در نسخه تلفن همراه ارائه کند. این ویژگی در حالت ناشناس هم کار می‌کند و با حفظ حریم خصوصی، به کاربران نتایج ارائه می‌دهد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک