پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آپدیت جدید گوگل بارد: درباره محتوای ویدیو‌های یوتیوب، از گوگل بارد پاسخ بگیرید

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
5 آذر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آپدیت جدید گوگل بارد: درباره محتوای ویدیو‌های یوتیوب، از گوگل بارد پاسخ بگیرید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل بارد حالا می‌تواند با تحلیل ویدیوهای یوتیوب، محتوای ویدیوهای مختلف را‌ به‌صورت متنی فراهم آورد و شما بدون نیاز به مشاهده ویدیو‌ها، به پاسخ‌های دلخواه‌تان از طریق گوگل بارد برسید. لازم‌ به‌ ذکر است که توانایی تجزیه و تحلیل محتواهای فارسی در گوگل بارد به‌خوبی قدرت آن در زبان انگلیسی نیست.

پیش از این در ماه سپتامبر، با اضافه شدن یک افزونه جدید به Bard، قابلیت بررسی محدود ویدیوهای یوتیوب به آن افزوده شده بود. اما حالا بارد در آپدیت جدیدش، با بهبود تجزیه و تحلیل ویدیوهای یوتیوب، قادر به پاسخ‌گویی به سو‌ٔالات گوناگون در خصوص محتوای ویدیوهای یوتیوب است. هدف از توسعه این ویژگی، ارائه تعامل عمیق‌تر با ویدیوهای یوتیوب است، به‌طوری که کاربران می‌توانند سوالات خاصی در مورد محتوای ویدیوهای یوتیوب مطرح کنند. بارد حالا قادر به ان است تا با دستور متنی شما ویدیو‌های به‌خصوصی را برای شما پیدا کند و یا بخش‌هایی از ویدیو را برای شما خلاصه کند. لازم‌به‌ذکر است که توانایی تجزیه و تحلیل محتواهای فارسی در گوگل بارد به‌خوبی قدرت آن در زبان انگلیسی نیست.

آپدیت جدید گوگل بارد: درباره محتوای ویدیو‌های یوتیوب، از گوگل بارد پاسخ بگیرید 1

پاسخ گوگل بارد در‌خصوص درخواست ارائه خلاصه از یک ویدئو مرتبط با اخراج مدیرعامل OpenAI

گسترش افزونه یوتیوب در بارد توسط گوگل تنها یک پیشرفت فنی نیست. این کار با رویکرد عظیم گوگل، که به‌طور مداوم تجربیات جدید هوش مصنوعی و اجتماعی را در محصولات خود ادغام می‌کند، همسو است. این قابلیت جدید، که گامی بزرگ در ادغام هوش مصنوعی و تجربه کاربری است، به کاربران امکان می‌دهد تا سوالات دقیقی درباره محتوای ویدیوها مطرح کرده و پاسخ‌های مرتبط و دقیق دریافت کنند.

پیش‌بینی می‌شود این امکان جدید گوگل بارد در تجزیه و تحلیل محتوای ویدیوهای یوتیوب، علاوه‌بر تاثیری که در تجربه کاربران خواهد داشت، بر محتوای تولیدی سازندگان ویدیو در یوتیوب نیز تاثیر بگذارد.

مطلب مرتبط: گوگل دیسکاور چیست؟ | راه‌های ورود به گوگل دیسکاور

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات