زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل ادز به دشبورد خود ۳ ستون جدید اضافه کرده که دسترسی ساده‌تری به داده‌ها و کانورژن مهیا می‌کند.

این ۳ ستون عبارتند از:

  • Results
  • Results value
  • Conversion goals

قبل از این آپدیت نیاز بود تا سگمنت‌هایی را بسازیم تا conversion action های آن‌ها را رصد کنیم. اما حالا این امکان در دسترس کاربران است.

گوگل ادز ۳ ستون گزارش‌دهی جدید اضافه کرد 2

این ۳ ستون در صفحه کمپین‌ها قابل‌مشاهده بوده و برای سطح دسترسی Manager فعال می‌شود.

 

بخوانید  روز اول هفتمین رویداد دی‌ام تاک برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =