گوگل ادز قابلیت ”تعیین میزان مصرف ماهانه” اضافه میکند!
قبل از این برای کاربران میسر بود که در گوگل ادز بودجه روزانه یا Daily budget برای کمپینهای مختلف خود تعریف کنند، اما قادر نبودند روی حساب خود این محدودیت را اعمال کنند. به طور معمول هر کاربر یک پرداخت اعتبار انجام میداد و در ادامه در کمپینهای خود تعریف میکرد که بیشتر از این مقدار، بودجه برای آن کمپین مصرف نشود.
اما طبق این خبر، این امکان در “Account-Level” کاربر هم اجرایی می شود! کاربر میتواند در اکانت خود این محدودیت را تعریف کند. در این صورت بودجهی کمپینها و سایر هزینههای گوگلادز نیز بر اساس این میزان کنترل خواهد شد و از این مقدارِِ تعریف شده، تجاوز نخواهد کرد.
در این حالتی که میزان مصرف مشخصی را برای اکانت خود تعریف کرده باشید، در پایان ماه حتی اگر اکانت شما هنوز اعتبار مالی (payment) داشته باشد اما بودجهی ماهانهایی که روی اکانت خود ابتدای ماه تعریف کرده بودید به پایان رسیده باشد، نمیتوانید از آن استفاده کنید.
این قابلیت برای کسب و کارهایی مناسب است که میخواهند ابتدای هرماه تعیین کنند که حتی در صورت وجود شارژ و اعتبار حساب، مصرف ماهانه اکانت آنها از میزان مشخصی تجاوز نکند.