پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

محمدرضا گلزار سفیر برند اکستریم VX در ایران شد

الهه صالحی الهه صالحی
12 بهمن 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
محمدرضا گلزار سفیر برند اکستریم VX در ایران شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت مدیران خودرو در روزهای گذشته از خودروی جدید خود، اکستریم وی‌ایکس، رونمایی کرد و با اعطای اولین خودروی اکستریم وی‌ایکس به محمدرضا گلزار، این بازیگر معروف رسما سفیر این برند در ایران شد؛ گفته می‌شود که این خودرو لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین شاسی بلند تولید شده توسط مدیران خودرو است.

به گزارش دی‌ام برد، اکستریم وی ایکس (Xtrim VX) یکی از محصولات جدید مدیران خودرو است که پس از تجربه موفق تیگو۸ به بازار ایران معرفی شد. این خودرو در واقع نسخه ری‌برند شده اکسید وی ایکس (Exeed VX) از چری است که مدیران خودرو تحت برند اکستریم در بازار کشور عرضه می‌کند.

شب گذشته برند مدیران خودرو در رویدادی با حضور محمدرضا گلزار و شروین یگانه، راننده حرفه‌ای مسابقات اتوموبیل‌رانی از این خودرو در ایران رونمایی کرد و به نظر می‌رسد که اکستریم VX احتمالا با قیمتی بالای ۳ میلیارد تومان به بازار کشور می‌آید و عرضه آن اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

البته این اولین باری نیست که محمدرضا گلزار به عنوان سفیر با یک برند همکاری می‌کند؛ او پیش‌تر به عنوان سفیر برند سانی‌نس نیز شناخته می‌شد. باید منتظر ماند و واکنش مردم را به حضور گلزار به عنوان سفیر این برند سنجید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک