پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار
جشن پایانی تقدیر از برندهای محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

گلدیران ۴ تندیس از جشنواره برندهای محبوب ایران را برد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
29 مهر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گلدیران ۴ تندیس از جشنواره برندهای محبوب ایران را برد

روز شنبه، ۲۸ مهرماه، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره تقدير از برندهای محبوب ايراني در سال ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد و براساس گزارش روابط عمومی شرکت گلدیران، این مجموعه با دریافت ۴ تندیس زرین در این جشنواره، به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی شناخته شد.

هدف از جشنواره برند محبوب، ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف‌کنندگان بوده است. در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان در هریک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده شده است، تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف‌کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آورد.

براساس گزارشی که روابط عمومی این مجموعه به دی‌ام برد داده است در این برنامه، که با حضور اعضای هیئت مدیره گلدیران از جمله فرزام زمانی مدیر اجرایی گروه گلدیران، آرش بهجو معاونت بازاریابی گروه گلدیران و مهدی فرجی مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران همراه بود، گلدیران در چهار دسته‌ی خدمات پس از فروش، موبایل، تلویزیون و ماشین ظرفشویی، با بررسی جمیع آرای ارسالی مردم، حائز رتبه برگزیده شد و تندیس‌های زرین این رویداد را کسب کرد.

گلدیران ۴ تندیس از جشنواره برندهای محبوب ایران را برد 1

حسین دیلمی در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی، بر حضور تداوم پرقدرت گلدیران در عرصه صنعت و ادامه مسیر رشد و توسعه شرکت و کسب سهم بیشتر از بازار و خدمت گسترده‌تر به مردم تاکید کرد. دیلمی همچنین، کیفیت برتر بین‌المللی محصولات گلدیران که با تحقیق و بررسی در خصوص سبک زندگی و فرهنگ خانواده ایرانی همراه بوده را، رمز محبوبیت و ماندگاری گلدیران و برند جی‌پلاس دانست.

آرش بهجو؛ معاونت بازاریابی گروه گلدیران نیز در خصوص انتخاب جی‌پلاس به عنوان برند محبوب در حوزه تلفن همراه یخچال و ماشین ظرفشویی، ضمن اشاره به نقش حیاتی مردم در استراتژی بازاریابی گلدیران، توسعه هرچه‌بیشتر محصولات جی‌پلاس در آینده نزدیک را نوید داد و برای تداوم این مسیر، بر نقش حیاتی تک‌تک اعضای گروه بزرگ گلدیران تاکید کرد.

 وی افزود: «رویکرد آینده ما در گلدیران، تمرکز بر توسعه پایدار، بهبود تجربه کاربری مشتریان و ورود به بازارهای جدید است. ما در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه تکنولوژی‌های نوین و اینترنت اشیا هستیم تا به رشد و نوآوری بیشتری دست یابیم.»

همچنین روابط عمومی گلدیران توضیح می‌دهد: «گلدیران تاکنون در دوره‌های متعددی از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی موفق به اخذ تندیس‌ها و جوایزی شده، که از این جمله می‌توان به بهترین خدمات پس از فروش ال‌جی در خاورمیانه برای چند دوره و ۱۱ سال تندیس زرین خدمات پس از فروش برای محصولات جی پلاس اشاره کرد.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی