پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار مصاحبه‌ها

مدیر دیجیتال مارکتینگ سامسونگ: برای موفقیت در مارکتینگ باید حساسیت‌های مخاطب را بشناسید

الهه صالحی الهه صالحی
20 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر دیجیتال مارکتینگ سامسونگ: برای موفقیت در مارکتینگ باید حساسیت‌های مخاطب را بشناسید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گیلا صولتی، مدیر دیجیتال مارکتینگ سامسونگ در حاشیه رویداد ارتباطات بازاریابی دی‌ام برد به چالش‌های روز فعالان حوزه بازاریابی پرداخت. به باور او ، فراتر از ابزارها چیزی که مارکترها امروزه باید به آن توجهی جدی داشته باشند، حساسیت مخاطبان است.

به گزارش دی‌ام برد،‌ صولتی در این رابطه گفت: «امروزه با توجه به تعداد زیاد محتوا ، تنوع و کیفیت  آنها، کار برندها برای تولید محتوا را بسیار سخت‌تر از گذشته شده است.»

او توضیح داد: امروزه دسترسی به اطلاعات آنقدرها هم مزیت تلقی نمی‌شود چون هرکسی در هرجایی از دنیا می‌تواند با یک جست‌وجوی کوچک به تمامی اطلاعات مد نظرخود دسترسی داشته باشد. آن چیزی که امروز اهمیت دارد، توجه افراد است.»

صولتی افزود:‌ «من اخیرا تحقیقی را می‌خواندم که می‌گفت بازه توجه ما حدود سه ثانیه است؛ این یعنی من به عنوان یک مارکتر تنها سه ثانیه زمان دارم که توجه مخاطبم را به خود جلب کنم و  این سه ثانیه برای ما بسیار ارزشمند است.»

او ادامه می‌دهد: « از سوی دیگر، ما با نسل و مخاطبی روبه‌رو هستیم که به مسائل مختلف حساسیت بالایی دارد از دید من چالش اصلی این روزهای مارکترها، آموختن ابزارهای مارکتینگ یا دیجیتال مارکتینگ نیست. بلکه حساس شدن به تمام مسائلی است که نسل جدید نسبت به آن حساس‌اند. من به عنوان یک مارکتر باید اخبار روز را دنبال کنم و از ترندها آگاه باشم. اهمیتی ندارد که این موضوعات و ترندها مطابق سلیقه من باشد یا خیر، مهم این است که محتوایی که من تولید می‌کنم چه اثری روی مخاطب من می‌گذارد و چه موضوعی برای او جالب و مهم است.»

مدیر دیجیتال مارکتینگ سامسونگ ادامه داد: «از طرفی برندها نسبت به اینفلوِنسرها و تولیدکنندگان محتوا با قشر وسیع‌تری از مخاطب مواجه هستند به طور مثال برندی مثل سامسونگ در تمامی گروه سنی و اجتماعی مخاطب دارد و آگاهی به حساسیت و علاقمندی تمامی این افراد میتواند چالش بسیار بزرگی باشد و باید مورد توچه قرار گیرد.»

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

پلاتین