
هدف از رویداد رونمایی پرچمدار جدید سامسونگ، برقراری ارتباط نزدیکتر با مخاطبان زومیت بود


فهرست مطلب
زومیت همزمان با برگزاری نخستین دورهمی خود، از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S۲۵ رونمایی کرد؛ مسعود یوسفنژاد هدف از برگزاری این دورهمی را ارتباط نزدیکتر با جامعه مخاطبان خود میداند.
به گزارش دیام برد، پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S۲۵ در اوایل بهمن رونمایی شد. همزمان با این رونمایی، زومیت در نخستین دورهمی خود در سالن ضرغام، این مراسم را به صورت آنلاین پوشش داد. رویدادی که در آن سامسونگ به عنوان اسپانسر اصلی حضور داشت.
مسعود یوسفنژاد همبنیانگذار و مدیرعامل زومیت در رابطه با این رویداد به دیام برد گفت: «محوریت اصلی این ایونت رونمایی از محصول سامسونگ نبود و ما به دنبال برقراری یک ارتباط نزدیکتر با جامعه مخاطبان خود بودیم. در همین راستا اولین بهانه برای برگزاری یک ایونت باکیفیت، رویداد آنپکد ۲۰۲۵ سامسونگ بود. بهانه اصلی ما برگزاری یک دورهمی با مخاطبین وفادار زومیت بوده و سامسونگ نیز بهعنوان یکی از حامیان ما در این مراسم حضور داشت.»
او با اشاره به محققشدن اهداف این مجموعه در این رویداد گفت: «هدف اصلی ما محقق شد چراکه توانستیم به حدود ۹۵۰نفر از مخاطبان خود بلیت بفروشیم و براساس نظرسنجی ایوند، ۸۵ درصد از شرکتکنندگان ما از این رویداد اعلام رضایت کردند. بهطورکلی ما بازخوردها و کامنتهای خوب و مثبتی دریافت کردیم و در حال برنامهریزی برای رویداد بعدی هستیم تا این ارتباط مؤثر ادامه پیدا کند.»

مخاطبان زومیت، مخاطب رویداد بودند
یوسفنژاد با اشاره به اینکه مجموعه سامسونگ و مدیر محصول موبایل این برند در ایران از حجم مخاطبان رویداد شگفتزده شدند، گفت: «رویداد ما تنها در زومیت تبلیغ شده بود و همه شرکتکنندگان آن مخاطبان زومیت بودهاند. هدف و برنامهریزی ما روی مخاطبان زومیت انجام شده بود. این موضوع برای ما یک دستاورد محسوب میشود چرا که در حال حاضر زومیت ماهیانه نزدیک به ۲۰ بازدیدکننده دارد و این رویداد به ما نشان داد مخاطبان ما ارتباط خوبی با ما دارند و حتی حاضرند برای برقراری این ارتباط هزینه کنند. از این جهات، این رویداد برای ما و اسپانسرها بسیار حائز اهمیت بود.»
او ادامه داد: «بخشی از این ایونت مربوط به زومیت و تاریخچه آن بود و بخش دیگر آن به پوشش زنده مراسم رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ اختصاص داشت. این پوشش همیشه در دفتر زومیت انجام میشد و این بار هم صورت آنلاین و هم حضوری انجام شد. کارشناسان زومیت نیز بهصورت زنده درباره آن نظر دادند و ۷ هزار تماشاگر بهصورت آنلاین از طریق یوتیوب، آپارات و اینستاگرام این مراسم را دنبال کردند.»

دو سرویس جدید به زودی لانچ میشود
مدیرعامل زومیت دررابطهبا لانچ دو سرویس جدید گفت: «دو محصول جدید در مسیر لانچ هستند که یکی از این دو محصول از جنس رسانه بوده و دیگری یک سرویس فعلی است که قرار است ریبرند شده و با یک برند مستقل لانچ شود و در نیمه دوم اسفند در رویدادی مستقل رونمایی خواهد شد.»
یوسفنژاد در آخر تأکید کرد که مجموع زمان مطالعهٔ کاربران در زومیت به ۹۷ میلیون ساعت معادل ۱۱ هزار سال میرسد. همچنین عنوان داشت که ترافیک زومیت همواره رشد داشته است و به عنوان مثال، از ۱۳ میلیون بازدید در سال گذشته به نزدیک ۲۰ میلیون در سال جاری رسیده است. همچنان افراد زیادی در وب سایتها به مطالعه مطالب مورد علاقهی خود میپردازند.
مطالب پیشنهادی
