پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

فعالیت فریلنسری در سایت های خارجی بدون محدودیت

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
25 مهر 1401
زمان مطالعه: 7 دقیقه
فعالیت فریلنسری در سایت های خارجی بدون محدودیت
زمان مطالعه: 5 دقیقه

 فریلنسینگ یک حرفه مبتنی بر قرارداد است که در آن فرد به جای استخدام شدن در یک سازمان یا شرکت، از مهارت و تجربه خود برای ارائه خدمات به تعدادی از مشتریان استفاده می‏‌کند. به زبان ساده، فریلنسینگ زمانی است که شخصی از مهارت، تحصیلات و تجربه خود برای کار با چندین مشتری و انجام وظایف مختلف بدون تعهد به یک کارفرما انجام را برعهده می‌گیرد. تعداد کارهایی که افراد فریلنسر می‏‌توانند انجام بدهند به مهارت و توانایی آنها در انجام کارهای مختلف بستگی دارد.

فریلنسر چه کسی است؟

فریلنسر فردی خود اشتغال است که از طریق ارائه خدمات به مشتریان متعدد درآمد کسب می‏‌کند. این خدمات بستگی به مهارت‌ها‏‌ی فردی دارد و لزوماً به مشاغل خاصی مربوط نمی‌شود. فریلنسرها سعی می‏‌کنند که از وب‌سایت‌ها‏‌ی مختلف برای یافتن پروژه و مشتریان خود استفاده کنند و یا اینکه سعی می‏‌کنند از شبکه خود برای توسعه کسب‌وکار و ارائه خدمات به مشتریان استفاده کنند.

درآمد فریلنسری چقدر است؟

فعالیت فریلنسری در سایت های خارجی بدون محدودیت 1

با توجه به اینکه فریلنسرها از مهارت‌ها‏‌ی مختلف برخوردار هستند و گاهی اوقات ممکن است برای یک یا چند مشتری کار کنند میزان درآمد دقیقی از آنها در دست نیست. اما میزان درآمد هر فریلنسر با توجه به تجربه حرفه‌ای، منطقه جغرافیایی و میزان تقاضا برای آن حرفه متفاوت است.

بر طبق تحقیقاتی که وب‌سایت Upwork بر روی میزان درآمد فریلنسرها انجام داده، نشان داده که 60 درصد از فریلنسرهایی که شغل تمام وقت خود را ترک کرده‌اند تا فریلنسر شوند درآمد بیشتری نسبت به مشاغل قبلی خود داشته‌اند. از آنجا که شرکت‌ها‏‌ی بیشتری برای حل مشکلات خود با افراد فریلنسر کار می‏‌کنند، فریلنسرها گزینه‌ها‏‌ی بیشتری برای کار، انعطاف‌پذیری در انتخاب مشتریان و میزان درآمد خود دارند.

در ایران با توجه به اختلالات اینترنتی و همچنین تحریم‌هایی که از سوی کشورهای دیگر وجود دارد، فریلنسرها امکان استفاده از سایت‌های فریلنسری خارجی را ندارند. به همین منظور اگر می‏‌خواهید فعالیت فریلنسری بدون محدودیت داشته باشید بهتر است با خرید سرور مجازی از جمله سرور مجازی ویندوز از لوکیشن های خارج از ایران محدودیت‌ها و تحریم‌ها را دور بزنید. مبین هاست ارائه دهنده سرور مجازی از بیش از 10 لوکیشن اروپایی، آمریکایی و آسیایی است، برای خرید سرور از مبین هاست میتوانید با شماره ۰۲۱-۷۲۳۰۸ برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت به عنوان یک فریلنسر بین‌المللی

اگر شما نیز می‌خواهید به عنوان یک فریلنسر خارجی فعالیت داشته باشید نیاز است تا در جریان برخی از مهارت‌ها قرار بگیرید. در این بخش به بررسی مهارت‌های مهم برای کار به عنوان یک فریلنسر بین‌المللی خواهیم پرداخت.

مذاکره

شاید یکی از مهارت‌های نرمی که بسیاری از فریلنسرها آن را نادیده می‌گیرند، مذاکره است. به طور کلی، شما باید به عنوان شخصی که با کارفرماهای مختلف در ارتباط است، از  مهارت مذاکره خوبی برخوردار باشید. حتما توجه داشته باشید که مذاکره مهارتی است که با چن کتاب و دوره آموزشی بدست نمی‌آید و نیاز است تا در این باره، تجربه کسب کنید.

نظم

با شروع فعالیت شما به عنوان یک فریلنسر، پروژه‌های زیادی برای انجام خواهید داشت و ممکن است اگر تنوانید برنامه‌ریزی خوبی روی زمان‌تان داشته باشید، به مشکل بر بخورید. به همین دلیل، شما باید به عنوان یک فریلنسر، همواره  منظم باشید و تنها در این صورت است که درآمد شما افزایش خواهد داشت.

مهارت نه گفتن

هنگامی که شروع به فعالیت آزاد یا همان فریلنسری می‌کنید، معمولا یکی از رایج‌ترین اتفاقاتی که برای شما می‌افتد، پیشنهاد پروژه به تعداد زیاد است. به عبارت دیگر، ممکن است اگر شما به‌خوبی کار خود را انجام دهید، بیش از حد انتظار به شما پروژه پیشنهاد شود و بتوانید با انجام آن‌ها، درآمد زیادی را کسب کنید؛ اما موضوع این است که شما انرژی محدودی دارید و ممکن است با انجام پروژه‌های زیاد، به سمت فرسودگی پیش بروید. به همین دلیل، نیاز است تا گاهی اوقات به برخی از پروژه‌ها که ظرفیت انجام آن‌ها را ندارید، نه بگویید.

بهترین سایت‌ها‏‌ی فریلنسری خارجی

به منظور افزایش درآمد بسیاری از افراد که از مهارت خوبی برخوردار هستند ترجیح می‏‌دهند که در سایت‌ها‏‌ی خارجی به دنبال گرفتن پروژه باشند. بهترین سایت‌ها‏‌ی فریلنسری خارجی عبارتند از:

1- Upwork

2-  Toptal

3- Jooble

4- Freelancer.com

5- Flexjobs

بهترین مشاغل برای فریلنسرها

یک فرد فریلنسر که از مهارت خوبی برخوردار است می‏‌تواند در هر صنعتی وارد شود و به عنوان فریلنسر مشغول به کار شود. با این حال برخی صنایع را بیشتر از سایر مشاغل می‏‌توان به صورت فریلنسرینگ انجام داد. در اینجا چند نمونه از مشاغل فریلنسری که پرطرفدار هستند را ذکر کرده‌ایم.

توسعه و فناوری اطلاعات

این دسته شامل چندین شغل فنی مانند برنامه نویسی، طراحی UX و توسعه وب‌سایت می‏‌شود. توسعه دهنده وب‌سایت کدهایی که منجر به طرح‌بندی و کاربردی شدن سایت می‏‌شود را می‏‌نویسد. توسعه‌دهندگان وب‌سایت مسئول ایجاد، نگهداری وب‌سایت‌ها‏‌ی مشتریان براساس نیازهای خاص هستند.

طراح UX با طراحی عناصر کاربرپسند یک وب سایت، نرم افزار یا برنامه تلفن همراه است و به شفاف سازی نوع طراحی وب‌سایت کمک می‏‌کند. برنامه نویس نیز با ایجاد کدهای زبان برنامه‌نویسی به ایجاد و شکل‌گیری وب سایت یا نرم‌افزار کمک می‏‌کند.

طراح گرافیک

طراحان گرافیک از عناصر بصری برای جلب توجه مخاطبین خود استفاده می‏‌کنند. همچنین آنها ممکن است به شرکت‌ها‏‌ در ایجاد کاتالوگ‌ها‏‌ی تبلیغاتی، ایجاد لوگو، بنرهای وب سایت کمک نمایند.
ویرایش ویدئو از دیگر کارهای جذاب برای انجام به صورت فریلنسری است. مسئولیت این افراد کنار هم قرار دادن گرافیک، صدا و جلوه‌ها‏‌ برای اطمینان از ایجاد یک محصول نهایی است.

نگارش و ترجمه

افراد در این زمینه می‏‌توانند به عنوان نویسنده، تولید کننده محتوا، پست‌ها‏‌ی رسانه‌ها‏‌ی اجتماعی و تولید انواع محتواهای دیگر فعالیت کنند. همچنین ویرایش محتوا شامل بررسی محتوا از نظر غلط املایی، اشتباهات گرامری و رعایت اصول کلی محتوا است. مترجمان نیز برای تبدیل یک متن به زبان دیگر استخدام می‏‌شوند. این محتواها ممکن است در وب سایت‌ها‏‌ یا کتاب‌ها‏‌ منتشر شوند.

ادمین و پشتیبانی

این دسته فرصت‌ها‏‌ی شغلی گسترده‌ای را شامل می‏‌شود. نمونه‌ها‏‌یی از موقعیت‌ها‏‌ی شغلی فریلنسری در این دسته شامل هماهنگ کننده خدمات مشتری، مدیران پایگاه داده و مدیران تجارت الکترونیک است.

مدیر پایگاه داده در این زمینه نقش مدیریت پایگاه داده‌ها‏‌ی مشتریان را برعهده دارد. این مسئولیت یک مدیر پایگاه داده است که از اطلاعات حساس مشتریان محافظت کند.

منابع انسانی

این دسته مشاغل مختلفی مانند مدیر حقوق و دستمزد، استخدام کننده و کارشناس عمومی‏ ‌منابع انسانی را شامل می‏‌شود. مدیر حقوق و دستمزد به مشتریان در رسیدگی به وظایف حقوق و دستمزد کمک می‏‌کند و از پردازش کارآمد و دقیق اطمینان حاصل می‏‌کنند. مدیر منابع انسانی نیز می‏‌توانند به افراد در استخدام افراد شایسته کمک نمایند.

مهندسی و معماری

بسیاری از مشتریان پروژه‌ها‏‌ی مربوط به طراحی ساختمان و ارسال مجوز را به افراد دیگر به صورت فریلنسری واگذار می‏‌کنند. اگر در رشته‌ها‏‌ی معماری و عمرانی تحصیل کرده‌اید می‏‌توانید طراحی‌های سازه‌ای یا عمرانی را به صورت فریلنسری انجام دهید.

مهندسان مکانیک به مشتریان می‏‌توانند در طراحی و توسعه ماشین‌ها‏‌، حسگرها و ابزارهای دیگر کمک کنند. برخی از پروژه‌ها‏‌ شامل عیب‌یابی مشکلات مکانیکی و رسیدگی به تعمیرات هستند.

محدودیت‌ها‏‌ی فعالیت در سایت‌ها‏‌ی فریلنسری خارجی برای ایرانیان

با توجه به تحریم‌ها‏‌ی موجود بسیاری از سایت‌ها‏‌ی فریلنسری خارجی برای ایرانیان فیلتر است. همچنین به دلیل عدم دسترسی ایرانیان به پی پل و مسترکارت امکان ثبت نام در این سایت‌ها‏‌ وجود ندارد. همچنین برخی از سایت‌ها‏‌ی بزرگ مانند اوراکل ایران را تحریم کرده است و از این بابت بسیاری از برنامه نویسان که از mysql و جاوا استفاده می‏‌کنند را دچار مشکل کرده است. به همین منظور برای دور زدن تحریم‌ها‏‌ افراد ایرانی می‏‌توانند با خرید یکی از سرورهای مجازی مانند سرور مجازی آلمان یا سرور مجازی هلند تا حدی بتوانند این تحریم‌ها‏‌ را دور بزنند.

مزایای استفاده از سرور مجازی با آی پی ثابت

آدرس‌ها‏‌ی ip ثابت یکی از قابلیت‌ها‏‌یی است که توسط بسیاری از ارائه دهندگان VPS ارائه می‏‌شود. این به معنای این است که رایانه مشتری یک IP ثابت و بدون تغییر خواهد داشت که به VPS مرتبط است. شما با خرید سرور مجازی کشور های اروپایی مانند سرور مجازی آلمان می‏‌توانید تحریم‌ها‏‌ی موجود را دور بزنید و از هر یک از سایت‌ها‏‌ی فریلنسری استفاده کنید. از جمله مزایای استفاده از سرور مجازی می‏‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن اتصال پایدار
  • دور زدن تحریم‌ها‏‌
  • داشتن اینترنت با سرعت بالا
  • امنیت بالا
  • امکان اتصال به سرور مجازی کشور مورد نظر به صورت آی پی واقعی

برای دریافت مشاوره خرید سرور مجازی از لوکیشن‌های اروپایی و آمریکا با آی پی ثابت و مناسب فعالیت فری لنسری بدون محدودیت با شماره ۰۲۱-۷۲۳۰۸ تماس بگیرید یا جهت خرید به وبسایت مجموعه به این لینک مراجعه کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک