پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

کارگاه «کار تیمی» آکادمی فورمایند با رویکردی تعاملی برگزار شد

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
20 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کارگاه «کار تیمی» آکادمی فورمایند با رویکردی تعاملی برگزار شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کارگاه تیم‌محور آکادمی فورمایند، مورخ ۱۰ اسفند در دفتر فورمایند برگزار شد. گرداننده و تسهیل‌گر این کارگاه فرید شکریه، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی فورمایند بود.

این کارگاه ۴ ساعته با محوریت تفکر تیم‌محور و کار تیمی، با ویدیو خانم استر پرل Esther Perel، روانشناس آمریکایی که در حوزه روابط صحبت می‌کرد شروع شد.

در این نشست-کارگاه، به‌صورت کلی با ارائه‌هایی توسط فرید شکریه و نمایش ویدیوهایی به فرایند‌ها و چالش‌های تفکر تیمی و کار گروهی پرداخته شد. صورت اجرایی این کارگاه تعاملی و اینتراکتیو بود و شرکت‌کنندگان در طول کارگاه، فعالیت‌های گوناگونی در زمینه کار گروهی داشتند.

یکی از محوریت‌های موضوعی این کارگاه در خصوص تروماهای کودکی که هر فرد ممکن است داشته باشد بود. هریک از شرکت کنندگان به معرفی خود پرداختند و در ادامه سوال‌هایی مطرح شد که شرکت کنندگان در گروه‌های ۴ نفره باید به آنها پاسخ می‌دادند.

فرید شکریه با اشاره به ویژگی‌های شخصی هر یک از اعضای تیم، درخصوص درنظر گرفتن ویژگی‌های فردی در محیط کار، ساختن ارتباط و مکالمه داشتن با همکاران راه حل‌هایی ارائه داد.

از فاکتورهای که به کار تیمی کمک می‌کند به موارد زیر اشاره شد:

  • مسیر و هدف مشخص
  • ارتباط شفاف
  • حمایتگر بودن در مواقع لازم
  • قابل اتکا بودن
  • ارتباط آزاد برقرار کردن
  • توجه و پذیرفتن تفاوت‌ها

در آخر به تفاوت‌های گروه و تیم پرداخته شد و از تمرکز و سینرژی که کار تیمی می‌توانند داشته باشد صحبت شد.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات

اسمارتک