زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روز دوشنبه سی و یکم مرداد، اولین صبحان دیجیتالی «صباویژن» با نام «صبانه» برگزار شد. به گزارش روابط عمومی صباویژن، رویداد صبانه به صورت ماهیانه و با هدف هم‌نشینی و هم‌اندیشی مدیران و صاحب‌نظران حوزه بازاریابی، تبلیغات و کارآفرینی میزبانی خواهد شد.

در این دورهمی دوستانه، چهره‌های شناخته‌شده‌ اکوسیستم در حوزه‌های تخصصی بازاریابی، برندینگ، استراتژی، سئو، برنامه‌نویسی، گیمینگ، محتوا و تبلیغات در کنار مدیران با تجربه صنعت از شرکت‌های بزرگی چون هلدینگ انتخاب، اسنپ‌اکسپرس، صباح، اتاقک، فلایتیو، ایران‌تلنت، فرمند، فیلیمو، آپارات و… حضور داشتند.
بر اساس تصمیم جمعی شرکت‌کنندگان، مقرر شد در رویدادهای صَبانه‌، اشتراک تجارب مدعوین از شکست‌ها، پیروزی‌ها، بحران‌ها، میانبرها، راهکارها و… تحت عنوان «چند لقمه تجربه» ارائه شود؛ به این امید که محتوای حاصل از این دانش عملیاتی و تجربه‌محور، خوراک مناسبی برای علاقمندان، دانش‌جویان و مخاطبان این حوزه فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *