یکتانت
اخبار

کمپین‌ خلاقانه سری جدید «مقصد نهایی»، خیابان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپین‌ خلاقانه سری جدید «مقصد نهایی»، خیابان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد

به مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه فیلم‌های ترسناک «مقصد نهایی»، کمپانی وارنر برادرز با اکران فیلم جدید «مقصد نهایی: خط خونی» و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش دی‌ام‌ برد، کمپانی وارنر برادرز به مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد مجموعه فیلم‌های ترسناک «مقصد نهایی» (Final Destination)، فیلم جدیدی از این سری را با عنوان (Final Destination: Bloodlines) اکران و با اجرای کمپین‌ها و تبلیغات پر سر و صدا، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

به‌عنوان مثال، این کمپانی با همکاری آژانس Jellyfish یکی از کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه و متفاوتش را در یکی از شلوغ‌ترین مراکز پاریس اجرا کرد. در این کمپین که در مرکز خرید Les 4 Temps، اجرا شد، پوستر رسمی فیلم به شکلی طراحی شده بود که انگار از سقف سقوط کرده و روی زمین افتاده است! این طراحی غیرمنتظره توجه خیلی از مردم را به خودش جلب کرد و حس تعلیق و خطر ناگهانی که از ویژگی‌های معروف این مجموعه است را، به‌خوبی بازتاب داده بود.

کمپین‌ خلاقانه سری جدید «مقصد نهایی»، خیابان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد 1 کمپین‌ خلاقانه سری جدید «مقصد نهایی»، خیابان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد 2

همچنین در یک کمپین گوریلا مارکتینگ دیگر، یکی از سکانس‌های معروف فیلم که تصادف تنه‌های درخت از روی کامیون با خودروها را نشان می‌دهد، به شکل زنده و واقعی بازسازی شد. یک کامیون خون‌آلود و پر از چوب، به صورت واقعی در بزرگراه‌ها حرکت می‌کرد و اضطراب و ترس رانندگان و تماشاگران را برمی‌انگیخت.

این کمپین‌ها باعث شد تا افراد زیادی در فضای مجازی درباره فیلم صحبت کنند و ترکیبی از حس نوستالژی و ترس برایشان تداعی شود.

کمپین‌ خلاقانه سری جدید «مقصد نهایی»، خیابان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد 3

کمپین‌ خلاقانه سری جدید «مقصد نهایی»، خیابان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد 4

سری مقصد نهایی (Final Destination) مجموعه فیلم‌های ترسناک و علمی تخیلی است که داستان آن حول گروهی از افراد می‌گردد که از مرگ نجات‌یافته‌اند اما باید با سرنوشت اجتناب‌ناپذیر خود مبارزه کنند. اولین فیلم این مجموعه در سال ۲۰۰۰ و به کارگردانی جیمز وانگ ساخته شد.

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت