پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«فیلیمو مدرسه» برای دانش‌آموزان افغانستانی رایگان شد

زهرا محبی زهرا محبی
5 دی 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«فیلیمو مدرسه» برای دانش‌آموزان افغانستانی رایگان شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در پی انتشار خبر ممنوعیت ادامه تحصیل زنان و دختران افغان در دانشگاه‌ها توسط حکومت طالبان، محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل فیلیمو مدرسه، با اشاره به رایگان بودن خدمات آموزشی فیلیمو مدرسه برای دختران افغان در صفحه توییترش نوشت: «با افتخار فیلیمو مدرسه به صورت کاملا رایگان در خدمت دانش آموزان دختر افغانستان است که از سر تنگ‌نظری از حق تحصیل و آموزش محروم هستند. ای کاش بضاعت ارائه خدمت به دختران دانشجو رو هم داشتیم و می‌تونستیم اثر این جهل رو برای خواهران‌مون کمرنگ‌تر کنیم.»
روز گذشته نیز مجتبی توانگر، رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و عضو شورای عالی راهبری فناوری و تولیدات دانش‌بنیان در یک توییت به این اقدام فیلیمو مدرسه اشاره کرد و نوشت: «دختران افغانستانی را مجبور کردند تحصیل را کنار بگذارند؛ یکی از VODهای ایرانی، همزمان با ورود طالبان دسترسی به آموزش را برای افغانستانی‌ها آزاد کرد. برای خواهران افغانستانی‌ام این امکان وجود دارد که از این شیوه آموزشی آنلاین استفاده کنند؛ تا تغییر شرایط برای آن‌ها فراهم شود.»

فیلیمو مدرسه

سال گذشته با توجه به شرایط سخت تحصیل در افغانستان و در راستای کمک به دانش آموزان افغان، فیلیمو مدرسه دسترسی به خدمات آموزشی را برای این دانش آموزان رایگان کرد و شرایط استفاده از این پلتفرم را برای آن‌ها فراهم کرد. شکوری مقدم با اظهار دغدغه‌مندی برای ارائه خدمت به دختران دانشجو نیز بیان کرده که ای کاش با داشتن بضاعت در امر ارائه آموزش به دانشجویان، اثر این جهل را برای خواهران‌مان کمرنگ‌تر کنیم.

بخوانید  یوتیوب: امکان پنهان کردن تعداد سابسکرایبرها را غیرفعال کردیم
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات