مدیر مارکتینگ فیلیمو: چند قابلیت جدید در راهاند
مدیر مارکتینگ فیلیمو در حاشیه رویداد موضوعی کمپین مشترک و کوبرندیگ از برنامههای واحد مارکتینگ فیلیمو گفت. به گفته او فیلیمو قرار است به زودی از قابلیتهای جدیدی رونمایی کند که یکی از آنها مناسب آن دسته از کاربرانی است که انتخاب مشخصی برای تماشای فیلم ندارند.
پیمان عمرانی در اینرابطه توضیح داد: «ما در فیلیمو به طور دائم در حال برنامهریزی برای کمپینهای مختلف هستیم و در طول سال کمپینهای زیادی را اجرایی میکنیم؛ یکی از کمپینهای بزرگ ما کمپینی است که در حال حاضر با ایرانسل داریم که براساس آن کاربران این اپراتور میتوانند بدون خرید اشتراک دسترسی کامل به همه محتواهای فیلیمو را داشته باشند.»
او ادامه داد: «ما خدمات زیادی را اخیرا در فیلیمو پیادهسازی کردهایم و همین حالا چند فیچر جذاب در آستانه رونمایی هستند. یکی از آنها که اخیرا از آن رونمایی شد، فیلیموپارتی بود که قابلیت این را داشت که کاربران بتوانند همزمان با هم یک محتوا را تماشا کنند. به این شکل که یک نفر میزبان می شد و یک فیلم را پخش میکرد و دوستانش را دعوت میکرد و همه باهم ببینند و درباره فیلم چت کنند.»
به گفته عمرانی، فیلیمو قرار است به زودی یک قابلیت جدید برای آن دسته از کاربرانی رونمایی کند که برای تماشای فیلم انتخاب مشخصی ندارند و به گفته او این قابلیت برای انتخاب فیلم به کاربران کمک زیادی خواهد کرد.
مدیر مارکتینگ فیلیمو در ادامه در رابطه با چالشهای فعالیت در حوزه VODها میگوید: «یکی از چالشهای ما جنس حاکمیتی و رگولاتوری دارد. رگولاتور همزمان با تنظیمگری، رقیب ما هم هست. کپیرایتینگ و محتواهایی که امکان خرید آنها را به دلیل تحریمها نداریم، یکی از دیگر چالشهای ما است.»