جوابیه فیلیمیوم: فیلیمیوم رسانهای مستقل بوده و شباهتی به پلتفرمهای دیگر ندارد
ساعاتی پیش فیلیمو با انتشار بیانیهای به شباهت نام پلتفرم «فیلیمیوم» به «فیلیمو» هشدار داده بود و بابت مورد سواستفاده واقع شدن کاربران ابراز تاسف کرده بود. فیلیمیوم هم در پاسخ به هشدار فیلیمو راجع به تشابه اسمی این دو پلتفرم با انتشار جوابیهای اعلام کرد انتخاب نام فیلیمیوم ترکیب فیلم و پریمیوم است و ربطی به فیلیمو ندارد.
در متن جوابیه فیلیمیوم آمده: «با توجه به رویکرد فراقانونی فیلیمو در ایجاد فضای رسانهای کذب علیه برند فیلیمیوم این برند حق پاسخگویی را برای خود در فضای ایجاد شده توسط فیلیمو محفوظ میداند.
در این جوابیه با توضیح عملکرد فیلیمیوم نوشته: «نکات زیر درباره حوزه فعالیت و عملکرد فیلیمیوم شایان ذکر است:
فیلیمیوم یک رسانه مستقل بوده و محتوا، قیمت گذاری و تبلیغات کاملا منحصر به فرد خود را دارد و هیچ شباهتی به پلتفرمهای دیگر موجود در بازار ندارد.
فیلیمیوم از روز اول فعالیت با اخذ کلیه مجوزهای لازم اقدام به ارائه سرویس نموده است. برند فیلیمیوم از ترکیب فیلم و پریمیوم به معنای محتوای با کیفیت و غنی ایجاد شده و از نظر نامگذاری ارتباطی به سایر پلتفرمها ندارد.»
در بخش دیگر این جوابیه آمده: «با توجه به قیمتهای بالای سایر پلتفرمها فیلیمیوم اقدام به ارائه بستههای اقتصادی و تخفیفهای ویژه کرده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. تمركز فيليميوم بر ارائه محتوای با کیفیت بر اساس نیاز مشتریان در بازار رقابتی ایران است. فرآیند خرید اشتراک در فیلیمیوم شفاف بوده و از لحظه نخست بر مزیت رقابتی خود که ارائه بسته محتوایی ارزان قیمت است تکیه نموده است. همچنین فیلیمیوم از هرگونه شفاف سازی برای مشتریان استقبال نموده و انتخاب مشتریان بر اساس آگاهی کامل را ملاک عمل قرار میدهد. کارشناسان پیشتیبانی فیلیمیوم همواره در حال پاسخگویی به ابهامات و اطمینان از سرویس دهی کامل سامانه است. در نهایت پیشنهاد میشود که فیلیمو به جای تخریب اینچنینی رقبا بر روی، سرویس محتوا و تبلیغات خود تمرکز نماید.»