پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نتایج جشنواره برندهای محبوب ایرانی سال ۱۴۰۳ اعلام شد

الهه صالحی الهه صالحی
30 مهر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نتایج جشنواره برندهای محبوب ایرانی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یازدهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، برندگان خود را شناخت. برندگان این جشنواره با رای و نظرسنجی بیشتر از دو میلیون و ۸۳ هزار رای دهنده و در ۱۱۰ گروه کالا/خدمات انتخاب شده‌اند.

به گزارش دی‌ام برد، جشنواره برند محبوب یکی از جشنواره‌هایی است که برای شناخت محبوب‌ترین برند‌های ایرانی از میان مخاطبان خود نظرسنجی برگزار می‌کند.  این جشنواره هدف خود را ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان می‌داند.

این جشنواره در سایت خود اشاره کرده است که برای تصمیم‌گیری و انتخاب محبوب‌ترین برندهای یک سال از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده می‌کند تا بتواند ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آورد.

نتایج جشنواره برندهای محبوب ایرانی سال ۱۴۰۳ اعلام شد 1

برندهای محبوب ۱۴۰۳ با رای مردم

دبیرخانه این جشنواره در ادامه اشاره کرده است که در هر گروه کالایی و خدمات ۳ برند که بالاترین رای‌ مردمی را به دست آورده باشند، به عنوان برند محبوب ایرانی آن گروه معرفی شده و نشان زرين برند محبوب ايرانی سال به آنها اهدا خواهد شد. همچنين شرط حداقل رای در هر گروه نيز به عنوان مبناي اعتبارسنجی گروه‌ها در نظر گرفته شده و گروه‌هایی كه تعداد كل آرای ثبت شده آنها زير ۲۰۰۰ رای باشد از رده‌بندی حذف می‌شوند.

براساس اعلام این جشنواره، امسال بخشی با عنوان باشگاه هواداران برند راه‌اندازی شده است تا برندهای محبوب بتوانند در اپلیکیشن باشگاه هواداری تاپ‌برندز برای هواداران خود تولید محتوا کرده و با آنها تعامل کنند.

 

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in