پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آژانس فست‌کلیک ۲۰ ساله شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
23 دی 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آژانس فست‌کلیک ۲۰ ساله شد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آژانس دیجیتال مارکتینگ فست‌کلیک که به ارائه خدمات در زمینه تبلیغات دیجیتال می‌پردازد و با برندهایی مانند کاله، اسنپ، دوو، اسنوا، شهرفرش، شهرلوازم خانگی، کلاسینو، بانک سپه، بانک گردشگری، بیمه آسیا، بیمه دانا، بیمه معلم و… در زمینه اجرای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال آنها همکاری کرده است ۲۰ سالگی خود را جشن گرفت.

فست‌کلیک در سال ۱۳۹۸، پلتفرم ویدئو مارکتینگ “طاووس” را معرفی کرده، پلتفرمی که عمده فعالیت آن مبتنی بر تبلیغات ویدئویی، تبلیغات ابتدای ویدئو وبسایت‌ها، ویدئوبنر (اسموتی) و نوتیفیکیشن ویدئویی است. این مجموعه به مناسبت ۲۰ سالگی فست کلیک و صحبت پیرامون چشم‌اندازها و هدف‌های این محصول اعلام کرده است قصد دارد پلتفرم “طاووس” را به بازارهای جهانی معرفی نماید.

اسموتی (ویدئو بنر) محصول دیگری بود که در سال ۱۴۰۰ توسط فست کلیک در پلتفرم طاووس رونمایی گردید، نمایش ویدئو تبلیغاتی در جایگاه بنری به همراه متن و دکمه دعوت به اقدام، زمینه‌ساز ایجاد محصولی جدید در فضای مجازی گردید.

روابط عمومی این آژانس درباره محصولات تبلیغات ویدیویی و فعالیت‌های این مجموعه به دی‌ام برد می‌گوید: «با راهکارهای پیشنهادی فست‌کلیک، فصل جدیدی از تبلیغات رونمایی شد، وبسایت‌هایی که نمی‌توانستند از بخش ویدئو درآمد کسب کنند و برندهایی که تمایل داشتند در ویدئوهای تولیدی رسانه‌ها دیده شوند، طاووس نقطه اتصال رسانه‌ها به برند‌ها در قالب تبلیغات ابتدای ویدئو وبسایت‌ها شد. در حال حاضر بیش از ۱۵۰ رسانه برتر ایران در پلتفرم طاووس قابلیت نمایش تبلیغات در ابتدای ویدئوهای خود را دارند که برندها می‌توانند از طریق پلتفرم طاووس با انتخاب رسانه و بارگزاری محتوا اقدام به انتشار محتوای تبلیغاتی خود کنند.»

۲۰ سالگی فست کلیک و چشم‌اندازهای این مجموعه

به مناسبت بیست ‌سالگی آژانس دیجیتال مارکتینگ فست‌کلیک، مدیران این مجموعه از فعالیت‌های گذشته و برنامه‌های آینده خود برای توسعه صنعت تبلیغات در ایران سخن گفتند.

مدیرعامل فست‌کلیک حمیدرضا محمودی در این خصوص گفت: «تیم ما در طول این سال‌ها، با تلاش و پشتکار، به دنبال ارائه راهکارهای نوآورانه و خلاقانه بوده تا به کسب‌وکارها به سهم خود کمک کرده که بتوانند نمایش بهتری از توانمندی‌های خود در فضای مجازی داشته باشند؛ ما متعهد به رشد روزافزون برای خود و کسانی هستیم که به ما اعتماد کرده‌اند.»

آژانس فست‌کلیک ۲۰ ساله شد 1

همچنین قائم مقام فست کلیک محمدرضا آزاددل  نیز در این باره گفت: «ما همواره علاقمندیم به عنوان اولین و نوآورترین مجموعه در حوزه کاری خود، با ارائه راهکارهای متفاوت و هوشمندانه شناخته شویم. در همین راستا به زودی از خدمات تبلیغات جدید که تحولی شگرف در صنعت دیجیتال مارکتینگ کشور است رونمایی خواهیم کرد.»

آژانس فست‌کلیک ۲۰ ساله شد 2

در همین راستا رئیس هیات مدیره، سعید رحیمی‌منش عنوان کرده که «ماموریت ما ارائه سرویس‌های قدرتمند و خلاقانه برای اجرای کمپین‌ها در لبه تکنولوژی بوده تا با روش‌های تبلیغاتی متمایز و گزارش‌های جذاب و دقیق به سمت کمپین‌های بهینه با خروجی مطلوب حرکت کنیم. ما به دنبال ارائه خدمات منحصر به فرد هستیم و به زودی با معرفی سرویس‌های جدید گامی دیگر در توسعه صنعت تبلیغات دیجیتال و کسب‌و‌کارهای آنلاین بر خواهیم داشت.»

آژانس فست‌کلیک ۲۰ ساله شد 3

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک