فرمند از «ویفر ورنال» محصول جدید خود رونمایی کرد
فهرست مطلب
فرمند از محصول جدید خود، ویفر ورنال رونمایی کرد. این محصول با بستهبندی تازه، وزنهای مختلف و طعمهای جدید روانه بازار خواهد شد. همچنین برند ورنال بهتازگی ریدیزاین کرده و لوگوی آن با شکل و ظاهری جدید هم برای محصولات قبلی و هم محصولات جدید به صورت یونیفرم طراحی شده است.
به گزارش دیام برد، فرمند از محصول جدید خود، ویفر ورنال رونمایی کرد. براساس گفتههای این مجموعه، از سال گذشته تیم تحقیقات بازار این برند، رفتار مصرفکننده و همچنین رقبا را تحلیل و بر روی طعمهای مورد پسند مصرفکنندگان ویفر تحقیق کردهاند. همچنین برند ورنال بهتازگی ریدیزاین کرده و لوگوی آن با شکل و ظاهری جدید هم برای محصولات قبلی و هم محصولات جدید به صورت یونیفرم طراحی شده است.
آناهیتا خسروانی مدیر محصول کتگوری محصولات بیکری (bakery) فرمند در رابطهبا هدف لانچ این محصول گفت: «باتوجهبه افزایش تقاضای بازار بر روی محصولات ویفر، تلاش کردیم تا سبد ویفرهای ورنال را بهبود و گسترش دهیم. برنامه توسعه شامل مراحل طراحی مدرن یونیفرم برای بستهبندیها، توسعه محصولات با وزنهای جدید، اضافهشدن طعمهای جدید و اضافهکردن محصولات پذیرایی در این سبد بوده است. پس از بررسی وضعیت بازار جهانی ویفر و بازار ایران، تصمیم به توسعه سبد محصولات ویفر گرفتیم و اقدامات لازم برای ایجاد زیر ساختها مانند مجهز کردن کارخانهها انجام شد.
او همچنین تاکید کرده است که در طی مراحل توسعه محصول، تمامی فرمولها طبق بازخورد و نظرات مصرفکنندگان واقعی دستهبندی شده است.
استراتژی اصلی ورنال، نفوذ بیشتر در بازار تنقلات شیرین است
توسعه سبد ویفرها در راستای توسعه سبد محصولات فرمند جهت عرضه در بازار فعلی با توجه به برخورداری از شبکه فروش و توزیع مناسب در نظر گرفته شده است. به گفته خسروانی، استراتژی اصلی این مجموعه این است که نفوذ برند را در بازار تنقلات شیرین بیشتر کرده و با توسعهی محصولاتی موردپسند مخاطب، فروش محصولات را بالا ببرد.