فرخنده از محصول جدید خود «کراکر Fun of Day» رونمایی کرد
برند فرخنده اخیرا از محصول جدید خود که یک کراکر طعمدار است، رونمایی کرد. این کراکر قرار است در چهار طعم سیروفلفل، خامه ترش و پیاز، باربیکیوکچاپ و پنیری به بازار ارائه شود.
به گزارش دیام برد، عباس عسگری، مدیر مارکتینگ برند فرخنده در رابطه با این رونمایی جدید با اشاره به اینکه فرخنده به دنبال تکمیل سبد محصولی خود بود، میگوید: «تحقیقات بازار ما نشان میداد که تقاضا برای محصول کراکر حدود یک پنجم بیسکوییت و ویفر است اما میزان تقاضا در این بازار رو به افزایش است و از سمت دیگر میزان رقبا در این گروه محصولی بسیار کمتر است و سادهتر میتوان در آن سهم از بازار گرفت. علاوهبر این در لانچ این محصول جدید رویکرد صادرات را در نظر داشتیم.»
به گفته او این محصول جدید قرار است با نام تجاری فان آو دی (Fun of Day) و شعار All Day Fun Day و در چهار طعم پنیری، سیروفلفل، خامه ترش و پیاز، باربیکیو کچاپ به بازار ارائه شود.
به گفته عسگری، این برند قصد دارد در اوایل فروردین ماه کمپین تبلیغاتی خود را اجرا کند.