قوطیهای جدید فانتا با الهام از کارکترهای فیلم بیتلجوس۲ بازطراحی شدند
شرکت فانتا اخیرا به سفارش Warner Bros از یک سری طراحی جدید نوشابههای فانتا رونمایی کرده که در طراحی آنها از کارکترهای فیلم Beetlejuice2 الهام گرفته شده است. روی این نوشیدنیها که قرار است در نسخههای بسیار محدود ارائه شود، یک QR کد تعبیه شده که خریداران را میتوانند با اسکن آن شانس خود را برای برنده شدن بلیط سینما افزایش دهند.
به گزارش دیام برد و به نقل از رسانه marketingdive، درست در آستانه اکران فیلم بیتلجوس۲ که ادامه فیلمی به همین نام است که در سال ۱۹۸۸ اکران شد، فانتا و استدیو برادران وارنر یک محصول مشترک تولید کردند تا مردم را بیشتر با شخصیتهای جدید این فیلم آشنا کنند.
در این بستهبندیهای جدید نوشیدنیهای فانتا برای فیلم Beetlejuice، هرکاراکتر به صورت جداگانه روی یک طعم نوشابه ظاهر شده و طراحی قوطی نیز از آن کاراکتر الهام گرفته شده است. به طور مثال ضدقهرمان اصلی این فیلم، مایکل کیتون در یک بسته بندی راه راه طراحی شده است و لباس معروف این کاراکتر را به یاد مخاطب میاورد.
نوشیدنی پرتقالی فانتا نیز براساس کارکتر آسترید (با بازی جنا اورتگا) طراحی شده و برای بازطراحی قوطی نوشابه با طعم توت فرنگی نیز از لیدیا دیتز (با بازی وینونا رایدر) الهام گرفته شده است.
براساس اخبار اعلام شده توسط این برند، QRکدهای تعبیه شده روی این قوطیهای نوشیدنی، خریداران را در فعالیتهای دیجیتال و فیزیکیای درگیر خواهند کرد که متاسفانه هنوز جزئیات این فعالیتها اعلام نشده است اما متخصصان بر این باورند که این همکاری فرصتی عالی را برای فروش بیشتر را برای هردو برند ایجاد میکند.
نباید از یاد برد که کمپانی کوکاکولا سال گذشته بازسازی نام تجاری فانتا را با یک کمپین ۳۶۰ درجه در آمریکای شمالی آغاز کرد. این شرکت اخیرا آمارهایی را از این برند منتشر کرده است که نشاندهنده رشد ۳ درصدی در درآمد سالانه این شرکت است. به نظر میرسد با توجه به پیشبینی فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در گیشه برای فیلم جدید بیتلجوس، این همکاری مشترک به سود برند فانتا خواهد بود.
این فیلم قرار است ششم سپتامبر در سینماها اکران شود و محصولات طراحی شده فانتا برای این فیلم نیز از ۱۲ اگست در دسترس قرار گرفتهاند.