پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رسانه Marketing Week: از هر سه نظر کاربران در وب‌سایت‌ها، یکی جعلی است

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
11 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رسانه Marketing Week: از هر سه نظر کاربران در وب‌سایت‌ها، یکی جعلی است
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش Marketing Week نتایج  چند پژوهش نشان می‌‌دهد که از هر سه کامنتی که کاربران در سایت‌ برندها می‌نویسند، یکی حاوی اطلاعات اشتباه است و بیشتر از ۶۳ درصد از کاربران براین باور هستند که برندها در قبال محتواهای اشتباه در سایت‌خود مسئول هستند و باید کامنت‌های اشتباه دیگر کاربران را از سایت خود بردارند چرا که بسیاری از کاربران تصمیمات خرید خود را براساس کامنت‌های سایر کاربران می‌گیرند.

در مقابل ۹۴ درصد از برندها در این پژوهش اعلام کرده‌اند که به صحت و اصالت محتواهای تولید شده توسط کاربران در سایت خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و از این بین حدود ۷۶ درصد از برندها نیز گفته‌اند که به ابزارها و سازوکارهای خود برای مقابله با محتوای غلط اطمینان کامل دارند.

رسانه Marketing Week: از هر سه نظر کاربران در وب‌سایت‌ها، یکی جعلی است 1

از هر سه بررسی کامنت کاربران، یک مورد دروغ است

این‌ها در حالی است که براساس گزارش سایت حفاظت از بررسی‌های جعلی TruthEngine، حدود یک سوم از کامنت‌هایی که کاربران برای محصولات و خدمات برندها می‌نویسند، حاوی اطلاعات اشتباه است. این گزارش حتی پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال‌ آینده این آمار به ۵۰ درصد هم برسد!

رسانه Marketing Week: از هر سه نظر کاربران در وب‌سایت‌ها، یکی جعلی است 2

در اینجا باید به این نکته توجه کرد که کامنت سایر کاربران برای بسیاری از افرادی که به قصد خرید کالا یا خدمات وارد یک سایت می‌شوند، معتبر است. در واقع نتایج همین پژوهش نشان داده است که از هر چهار مشتری، یک نفر تصمیم خرید خود را براساس نظرات سایر کاربران می‌گیرد و برای سایر کاربران نیز، این بخش خالی از ارزش نیست.  این یعنی حدود ۸۵ درصد از کاربران به بخش نظرات اعتماد دارند و نظرات سایر کاربران بر تصمیم آنها اثرگذار است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک